درخشش دانش آموزان و فرهنگیان منطقه 11در مسابقات قرآن و عترت و نماز و فرهنگی هنری

تهران(پانا)- دانش آموزان و فرهنگیان منطقه ۱۱ در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت و نماز و فرهنگی هنری و بیست و یکمین جشنواره پرسش مهر و جشنواره های فرهنگی و تربیتی رتبه های برتر استانی و کشوری را به خود اختصاص دادند.

کد مطلب: ۱۱۹۱۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان و فرهنگیان منطقه 11در مسابقات قرآن و عترت و نماز و فرهنگی هنری

غلامعلی عنایت مهر؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۱ در گفتگو با پانا گفت: از ابتدای همه گیری کرونا و مجازی شدن فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس، کارشناسان حوزه معاونت پرورشی همزمان با دریافت شیوه نامه های ارسالی از حوزه ستادی، با برنامه ریزی و تلاش مستمر برنامه ها و فعالیت های متنوع پرورشی منطقه را ادامه دادند.

عنایت مهر بیان کرد: اگرچه اثربخشی فعالیت های پرورشی در دانش آموزان اغلب وابسته به کار گروهی و تیمی در سطح مدرسه است و با شیوع کرونا حضور دانش آموز در مدرسه میّسر نبوده است ولی تلاش ها برای انجام فعالیت ها و برنامه ها به صورت غیرحضوری انجام شد و به حول و قوه الهی و پیگیری های کارشناسان، برنامه و فعالیت های ابلاغی به بهترین شکل در منطقه انجام شده است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه۱۱ در ادامه افزود: به منظور آشنایی مربیان و معاونین پرورشی مدارس با شیوه نامه فعالیت های مجازی از ابتدای سال تحصیلی جلسات قطبی به صورت حضوری و مجازی برگزار شد و شیوه نامه جشنواره ها و مسابقات قرآن و عترت و نماز و فرهنگی هنری توسط کارشناسی ها برای ایشان تبیین شد و کلیه مسابقات در سطح مدرسه و منطقه با مشارکت حداکثری دانش آموزان و فرهنگیان برگزار شد و آثار برگزیده برای داوری در سطح استان ارسال شد.

عنایت مهر خاطرنشان کرد: در مسابقات قرآن و عترت و نماز در سطح منطقه ۳۰۰۰ و در مسابقات فرهنگی هنری بیش از ۴۰۰۰ نفر رشته شرکت کننده داشتیم و آثار رتبه های برگزیده منطقه ای برای مرحله استانی ارسال شد. در مسابقات قرآن و عترت و نماز استانی از بین ۱۰۰ اثر ارسالی در مقطع متوسطه اول و دوم و در ده رشته، ۲۸ رتبه برگزیده استانی و در بخش مسابقات فرهنگیان از ۱۱ اثر ارسالی ۲ رتبه برتر توسط دانش آموزان و فرهنگیان کسب شد.
وی همچنین در خصوص جشنواره ها و مسابقات فرهنگی هنری گفت: با توجه به گستردگی رشته های مسابقات فرهنگی هنری، ۳۶۰ اثر دانش آموزی به استان ارسال شد که ۱۳۴ رتبه برگزیده استانی و ۱۱ رتبه برتر در بخش کانون ها توسط دانش آموزان منطقه حاصل شد. همچنین از بین ۶۶ اثر ارسالی پرسش مهر در سطح استان، ۸ رتبه برتر توسط دانش آموزان و یک رتبه برتر توسط فرهنگیان بدست آمد.

عنایت مهر با اشاره به سایر جشنواره های برگزار شده در حوزه معاونت پرورشی افزود: در جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی رتبه اول و چهارم استانی، در جشنواره تجارب برتر تربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی رتبه دوم استانی، در جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند چهار رتبه منتخب کشوری، در جشنواره زندگی به سبک روح الله رتبه دوم کشوری توسط فرهنگیان و در جشنواره آینه زمان دو رتبه کشوری توسط دانش آموزان منطقه کسب شده است.
عنایت مهر در پایان، تاکید کرد: موفقیت های کسب شده در سطح منطقه حاصل کار تیمی و تعامل و ارتباط مؤثر بین مدرسه و منطقه با فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء است و با تلاش و پیگیری های مدیران و مربیان و معاونین پرورشی مدارس و کارشناسان منطقه بدست آمده است و در پایان از زحمات همه دست اندرکاران برگزاری مسابقات حوزه معاونت پرورشی در سطح منطقه تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار