از سوی رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان صورت گرفت؛

بازدید از آزمون نهایی ورود به مدارس استعدادهای درخشان در البرز

کرج (پانا)- سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان به همه دانش‌آموزانی که در آزمون امروز شرکت کردند، خدمات آموزشی ارائه خواهد داد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از آزمون نهایی ورود به مدارس استعدادهای درخشان در البرز

امروز جمعه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۰ ؛ الهام یاوری معاون وزیر آموزش‌وپرورش و رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از مدارس مجری برگزاری آزمون نهایی ورود به مدارس استعدادهای درخشان در آموزش‌وپرورش ناحیه ۴ کرج بازدید کرد.

یاوری در حاشیه این بازدید گفت: در سراسر کشور ۲۸۰ هزار دانش‌آموز در ۲۵۰۰ حوزه امتحانی برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان با هم رقابت کردند که از این تعداد ۱۵۰۰ حوزه برای ورود به پایه هفتم و ۱۰۰۰ حوزه برای ورود به پایه دهم این آزمون را برگزار کردند.

معاون وزیر با اشاره به اولویت های سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان افزود : در سال تحصیلی آینده به همه دانش‌آموزانی که در آزمون ورودی شرکت داشته‌اند اما به علت محدودیت در پذیرش امکان ورود به این مدارس را ندارند خدمات آموزشی و مشاوره‌ای ارائه خواهیم داد.

یاوری تصریح کرد : در دور جدید برنامه‌های سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان توجه به رشته‌های علوم انسانی و فعالیت‌های پرورشی، فرهنگی و هنری در اولویت برنامه‌های این سازمان قرار دارد .

مراد مالمیر مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۴ کرج و شهریار کرمی معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان البرز در این بازدید معاون وزیر آموزش‌وپرورش را همراهی می‌کردند.

مالمیر در ادامه بیان کرد در خرداد ماه سال جاری این دومین بازدید وزارت آموزش‌وپرورش در سطح معاون وزیر از مدارس آموزش‌ و پرورش ناحیه ۴ کرج است.

وی در پایان اضافه کرد : پیش‌از این رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش در بازدید از حوزه‌های اجرای آزمون نهایی ناحیه ۴ کرج رضایت خود را از رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های سنجش ارزشیابی تحصیلی اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار