برگزاری نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان امیدیه با حضور استاندار خوزستان

امیدیه(پانا)- نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان امیدیه با حضور استاندار خوزستان، فرماندار شهرستان و نماینده مردم امیدیه در محل فرمانداری امیدیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان امیدیه با حضور استاندار خوزستان

عصر امروز نشست شورای برنامه ریزی شهرستان امیدیه با حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان ،مدیران کل استان، فرماندار شهرستان و نماینده مردم امیدیه در محل فرمانداری امیدیه برگزار شد.
قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در مقدمه نشست شورای برنامه ریزی شهرستان امیدیه گفت: بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری تاکید زیادی به مشارکت مردم دارند و چنین نگاه عمیقی تبدیل به سیره و روشی برای مردم و کشور ما شده است.

استاندار خوزستان افزود: در شرایط سخت و بحرانی هرگز انتخابات و صندوق رای را تعطیل نکردیم و بلافاصله پس از پیروزی انقلاب و پیش از تثبیت شرایط رفراندوم و انتخابات داشتیم و در هشت سال دفاع مقدس بر خلاف دیگر کشورها که انتخابات یا تعویق و یا لغو میشود انتخابات در ایران به موقع برگزار شد.

سلیمانی بیان کرد: ما فراز و نشیب زیادی داشتیم از جمله جنگ تحمیلی، مشکلات داخلی، فشارهای روانی و تحریم ها و بالاخص جنگ اقتصادی سختی که از اردیبهشت ۹۷ اتفاق افتاد.

استاندار خوزستان اظهار کرد: پس از آن هم کرونا گریبانگیر ما شد و به دلیل تنگناهای ناشی از تحریم ها مدیریت شرایط با دشواری ها و پیچیدگی هایی همراه بود.

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: نظام و دولت هم در چنین شرایطی برای کاهش آلام و رنج های مردم واقعا تلاش کرد و خوشبختانه با تلاشهای صورت گرفته ثبات نسبی برقرار شد.‌

استاندار خوزستان یادآور شد: در زمان آغاز جنگ اقتصادی پیوست این تحریم های همه جانبه و حداکثری این بود که نظام ۲۲ بهمن سال ۹۷ را نبیند و چراغ و نقشه راه دشمن همین بود و دنبال سرنگونی نظام و تجزیه کشور بودند و طبق محاسبات و معیارهای ریاضی و با عقل بشری هم تحقق چنین هدفی با وضع تحریم در آن مقیاس کاملا همخوانی داشت و حساب شده بود و برای هر کشور دیگری بود این اهداف خصمانه قابل تحقق بود.

سلیمانی ادامه داد: آنچه که دشمن در محاسبات خود پیش بینی نکرده بود ایمان و اعتقاد مردم به نظام و عشق به شهدا، امام، رهبری و عشق به میهن و صبر و ایستادگی ملت ایران بود.

استاندار خوزستان گفت: در همین شرایط جنگ اقتصادی طرح های خوبی در استان در بخش های مختلف از جمله فولاد، نفت و گاز و پتروشیمی، مقابله با ریزگردها و طرح ۵۵۰ هزار هکتاری اجرا شد و با وجودی که در اثر تحریم ها به مردم فشار آمد اما نظام هم از پای ننشست و برای کاهش مشکلات تلاش و کار کرد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: مردم در راه حفظ نظام و کشور همواره جانفشانی کرده و شهید داده اند؛ یکی از نمادهای اقتدار نظام مشارکت مردم است و انتخابات مهمترین تجلی از همراهی و مشارکت مردم است و تمامیت ارضی کشور با همین حضور مردم بیمه می شود.

استاندار خوزستان در ادامه گفت: امیدوارم در این انتخابات مردم با شور و شعف پای صندوق ها حاضر شوند. مشکلات ما از جمله تحریم و کرونا حتما برطرف می شود و مردم از این جهت یک آرامش نسبی به دست می آورند.

او بیان کرد: ما از نظر دستگاه اجرایی با همکاری سایر دستگاه ها تلاش کردیم انتخابات سالم و بی طرفانه ای برگزار کنیم و به گفته امام (ره) و مقام معظم رهبری میزان رای ملت است و رای مردم حق الناس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار