نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

وزارت آموزش و پرورش، پرچم‌دار میدان علم‌اندوزی و عالِم‌سازی است

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه اسلام دین تعلیم و تربیت است، می‌گوید وزارت آموزش و پرورش، پرچم‌دار میدان علم‌اندوزی و عالِم‌سازی است.

کد مطلب: ۱۱۹۱۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
وزارت آموزش و پرورش، پرچم‌دار میدان علم‌اندوزی و عالِم‌سازی است

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، ظهر امروز، در دیدار با وزیر آموزش و پرورش به میزبانی دفتر خود، با عنوان این مطلب که به وزارت آموزش و پرورش از ابتدای انقلاب، آنطور که باید و شاید رسیدگی نشد، اما از هر زمان که این رسیدگی آغاز شود، مطلوب است، خاطرنشان کرد: وزارت آموزش و پرورش، مهمترین وزارتخانه کشور است و همه دستگاه‌ها باید آن را در تحقق اهدافش یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان تاکنون در فعالیت ها و برنامه های مختلف، موفق عمل کرده است، گفت: از آنجایی که بحث تعلیم و تربیت در استان، شاخص است، آموزش و پرورش استان نیز همیشه به همین جهت، در این قضیه جلودار بوده است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه استان سمنان دارای سطح فرهنگ و تحصیلات بالا و فرزندان خلاق و با استعداد است که در آینده می‌توانند پرچم انقلاب را به دست بگیرند، افزود: بنابراین کلیه دستگاه های اجرایی باید کمک‌های مستقیم مالی، فکری، مشارکت در مدرسه‌سازی و سایر اقدامات دیگر را در راستای یاری به نام تعلیم و تربیت انجام دهند.

آیت‌الله شاهچراغی در پایان خاطرنشان کرد: حق معلم مانند حق پدر و مادر، ادا شدنی نیست و آیات و روایات زیادی در خصوص حق بزرگ معلم بر گردن شاگرد وجود دارد.

وزیر آموزش و پرورش در این سفر یک روزه علاوه بر دیدار با آیت الله شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و همچنین علیرضا آشناگر، استاندار سمنان در جلسه همزمان شورای اداری و شورای آموزش و پرورش استان شرکت می کند و در ادامه با نمایندگان معلمان استان نیز دیدار خواهد داشت.‌

محسن حاجی میرزایی بعد از ظهر امروز پنجشنبه با نمایندگان دانش‌آموزان و تشکل های دانش آموزی دیدار و گفت وگو می کند و سپس با شرکت در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش با مدیرکل، معاونان و روسا و مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان نیز نشست خواهد داشت.

افتتاح دبیرستان کاردانش شهید چمران و همچنین دیدار با جمعی از خیران مدرسه ساز استان ، آخرین برنامه‌ سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به استان سمنان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار