نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی:

مجلس شورای اسلامی، همپای دولت در راستای کمک به آموزش و پرورش تلاش می‌کند

سمنان (پانا) - نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بخش عمده ای از مراجعات بنده و دغدغه های مردم در حوزه شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه، شامل نیروهای خدماتی، معلمان و کارکنان است، گفت مجلس شورای اسلامی، همپای دولت، محکم ایستاده و در راستای کمک به آموزش و پرورش تلاش می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۹۱۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مجلس شورای اسلامی، همپای دولت در راستای کمک به آموزش و پرورش تلاش می‌کند

عباس گلرو، روز پنجشنبه در دیدار وزیر آموزش و پرورش با فرهنگیان استان سمنان در سالن شهید مطهری سمنان، با عنوان این مطلب که هیچ وزارت خانه و هیچ وزیری مهم تر از وزارت آموزش و پرورش نیست، خاطرنشان کرد: پایه و اساس توسعه در هر کشوری در دنیای مدرن امروز، آموزش نیروی انسانی است که این امر به آموزش و پرورش وابسته است.

وی بااشاره به اینکه این نسل است که باید آینده کشور را بسازد، افزود: هفته گذشته کلیات رتبه‌بندی معلمان در مجلس شورای اسلامی تصویب شد که این امر نشان از این دارد که ارتقاء اعتبارات و مسائلی که آموزش و پرورش با آن دست و پنجه نرم می‌کند، مورد توجه ویژه مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از این امر که چرا باید با وجود اینکه نظام اداری کشور خیلی گسترده است، اما جذب نیروها در این نظام اداری، یکدست نباشد، تصریح کرد: انشالله طرح یکدست کردن نیروهای استخدامی در سال جدید در مجلس به سامان می‌رسد.

وزیر آموزش و پرورش در این سفر یک روزه علاوه بر دیدار با آیت الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و همچنین علیرضا آشناگر، استاندار سمنان در جلسه همزمان شورای اداری و شورای آموزش و پرورش استان شرکت می کند و در ادامه با نمایندگان معلمان استان نیز دیدار خواهد داشت.‌

محسن حاجی میرزایی بعدازظهر امروز پنجشنبه با نمایندگان دانش‌آموزان و تشکل های دانش آموزی دیدار و گفت وگو می کند و سپس با شرکت در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش با مدیرکل، معاونان و روسا و مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان نیز نشست خواهد داشت.

افتتاح دبیرستان کاردانش شهید چمران و همچنین دیدار با جمعی از خیران مدرسه ساز استان، آخرین برنامه‌ سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به استان سمنان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار