آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات شورا شهر تهران

تهران (پانا) - نامزدها انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش می‌توانند از امروز پنجشنبه ۲۰ خرداد تبلیغات خود را آغاز کنند.

کد مطلب: ۱۱۹۱۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات شورا شهر تهران

با انتشار اسامی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران ، ری و تجریش در روز سه شنبه هفته جاری به صورت رسمی توسط فرمانداری تهران نامزدهای این دوره انتخابات شورا کد انتخاباتی خود را دریافت کردند به این ترتیب نامزدها می توانند از امروز پنجشنبه ۲۰ خرداد، تبلیغات خود را آغاز کنند.

مدت زمان فعالیت تبلیغات انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت و در ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ( ۲۷ خردادماه سال جاری) به پایان می رسد.

در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش ۲هزارو ۲۹۴ نفر از داوطلبین احراز صلاحیت شده اند که شهروندان تهرانی در ۲۸ خردادماه سال جاری می توانند در ۳ هزارو ۷۹۷ شعبه اخذ رای موجود در تهران حداکثر به ۲۱ نامزد مورد نظر خود رای بدهند.

در این میان هریک از گروه‌ها و جناح‌ها برای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در قالب ائتلاف‌ها، لیست‌های ۲۱ نفره‌ای را اعلام می‌کنند که تاکنون شورای ائتلاف شهر تهران ، اسامی ۲۱ نفره این شورا در انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران را اعلام کرده است و شورای وحدت و جبهه اصلاح‌طلبان از اعلام لیست خود ظرف روزهای آینده خبر داده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار