ثبت یک میلیون و ۹۸۲ هزار تردد در استان اردبیل

اردبیل(پانا) - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل از ثبت یک میلیون و ۹۸۲ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ثبت یک میلیون و ۹۸۲ هزار تردد در استان اردبیل

به گزارش اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در جریان بازدید از محور مشگین شهر- پارس آباد گفت: این میزان تردد در ۲ ماه گذشته به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش ۵۱ درصدی هستیم.

او تصریح کرد: بیشترین تردد داخل استان با ثبت یک میلیون و ۷۹۴ هزار تردد در محور اردبیل - آستارا و بالعکس، محور اردبیل نیرو بالعکس یک میلیون و ۵۹۹ هزار تردد، محور اردبیل - مغان و بالعکس محدوده سه راهی صحرا یک میلیون و ۲۹۶ هزار تردد و بیش از ۹۸۲ هزار تردد نیز محور رفت و برگشت اردبیل خلخال انجام شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان میانگین سرعت استان در ۲ ماه گذشته را ۷۱ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: ۱۰ درصد کل تردد استان اردبیل مربوط به وسائط نقلیه سنگین است.

وثوقی افزود:۷۰ سامانه تردد شماری، ۴۱ دوربین نظارت تصویری، ۲۹ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین حین حرکت نیز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

او با اشاره به اجرای عملیات روکش آسفالت مشگین شهر - پارس آباد محدوده اوردخانکندی و گردنه مرادلو بیان کرد: ۳ هزار مترمربع زمین مابین سه راهی مشیران و مازافا جهت احداث پاسگاه پلیس راه مشکین شهر پارس آباد خریداری شده که به محض اخذ مجوز‌های لازم در خصوص تغییر کاربری عملیات احداث آن اجرائی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار