سنجش سلامت نوآموزان و ثبت‌نام دانش‌آموزان اولویت کاری آموزش و پرورش است

ارومیه(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت پوشش حداکثری در فرآیند سنجش سلامت نوآموزان و ثبت نام دانش آموزان اولویت کاری آموزش و پرورش استان است.

کد مطلب: ۱۱۹۰۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
سنجش سلامت نوآموزان و ثبت‌نام دانش‌آموزان اولویت کاری آموزش و پرورش است

مهین منافی، در بازدید از اداره آموزش و پرورش استثنایی استان افزود: آموزش و پرورش مبنای توسعه جامعه است و برای حفظ فرهنگ و آداب بومی نیازمند تدوین الگوی تعلیم و تربیت بومی هستیم.

وی با بیان اینکه آشنایی دانش آموزان با الگوهای دینی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی راهگشاست گفت: تشکیل اتاق فکر در راستای بهره مندی از خرد جمعی برای حل مشکلات آموزش و پرورش امری کلیدی است.

منافی اظهار کرد: رعایت پروتکلهای بهداشتی و ضدعفونی مرتب مراکز‏ سنجش سلامت نوآموزان به عنوان اولویت کاری باید در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سنجش نوآموزان امری جهانی است و غربالگری در پایگاه‌های سنجش سلامت منجر به پیشگیری از مشکلات حاد در آینده می شود.

این مقام مسئول بر لزوم اقناع اولیا دانش آموزان در فرآیند سنجش سلامت تاکید کرد و گفت: همچنین انتظار می رود در جهت ارزیابی کامل دانش آموزان عشایر و مناطق صعب العبور تلاش شود و تبلیغ و اطلاع رسانی سنجش در سطح استان باید به گونه ای صورت پذیرد که خانواده ها به ویژه مناطق محروم و دورافتاده از زمان و نحوه اجرای آن مطلع شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار