انتظارات دانشجویان گنبدکاووس از رئیس دولت سیزدهم

گلستان(پانا)-موسم انتخابات در همه نظام‌های سیاسی جهان از جمله جمهوری اسلامی، فرصتی برای بیان مطالبات گروه‌های مختلف جامعه از جمله دانشجویان و جوانان است تا نامزدهایی که خود را در معرض انتخاب مردم می‌گذارند به آن توجه کرده و در مدت مسئولیت آن‌را عملی کنند.

کد مطلب: ۱۱۹۰۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
انتظارات دانشجویان گنبدکاووس از رئیس دولت سیزدهم

به گزارش ایرنا، جمعی از دانشجویان گنبدکاووس ضمن اعلام آمادگی خود برای شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد امسال و با تاکید برضرورت حضور پرشور و گسترده دیگر اقشار مردم در این رخداد مهم سیاسی، مهمترین مطالبات و انتظارات خود از رییس جمهور آینده را نیز بیان کردند.

یکی از دانشجویان دانشگاه دولتی گنبدکاووس بابیان اینکه سرنوشت هیچ ملتی تغییر نمی‌کند، مگر زمانی که خودش بخواهد، بیان داشت که یکی از راه‌های رسیدن به این هدف برگزاری انتخابات است و شرکت در این رویداد سیاسی و رای دادن یک عمل واجب شرعی به‌حساب می‌آید.

محمدحسین قاسمی، ترس از سرزنش ملامتگران را شایسته رییس جمهوری آینده ندانست و گفت: مردم باید به نامزدی رای دهند که از سرزنش ها نترسد و از چاپلوسی، تعریف و تمجید لذت نبرده و به‌دنبال تشکر مردم برای انجام وظایف محوله نباشد.

وی با اشاره به افزایش سن ازدواج و برخی پیامدهای منفی ناشی از آن افزود: به‌عنوان یک جوان از رییس جمهور آینده انتظار دارم با ارائه برنامه مدبرانه در مسیر تسهیل شرایط ازدواج، توجه به ازدواج‌های دانشجویی و حل مشکل مسکن جوانان گام بردارد.

وی اختصاص عادلانه بودجه به تمام رشته‌های ورزشی نه فقط یک رشته خاص مانند فوتبال، تقویت ورزش پایه با تاسیس مراکز آکادمیک آموزش رایگان مختص نونهالان و نوجوانان که نتیجه آن ارتقای سلامت روحی و جسمی جامعه ورزشی و تربیت نیروی کار سالم است و نیز کاهش هزینه‌های درمان را از دیگر انتظارات خود و جوانان از رییس جمهور آینده عنوان کرد.

قاسمی همچنین از رییس جمهور آینده خواست تا در انتخاب افراد برای پست‌های مختلف مدیریتی، تخصص و تجربه را ملاک قرار دهد تا با ورود افراد مناسب در ساختار اداری وزارتخانه‌ها شرایط بهتری برای جامعه رقم بخورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار