برگزاری انتخابات مجمع ورزش‌های رزمی استان گلستان

گلستان(پانا)- مجمع انتخابات انجمن های ورزش های رزمی گلستان با جمعی از مسئولان استانی در سالن معاونت جوانان استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات مجمع ورزش‌های رزمی استان گلستان

مجمع انتخابات هئیت انجمن های ورزش های رزمی گلستان با حضور یوسف بهتری رئیس فدراسیون و برزمینی رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد که طی آن رضا منوچهری تنها کاندید این دوره از انتخابات مذکور توانست با کسب تمامی آرا از ۱۷ رای ماخوذه در سمت ریاست هیئت انجمن های ورزش های رزمی گلستان به مدت ۴سال دیگر ابقا شود.

طی این نشست بهتری رئیس فدراسیون ضمن عرض سلام و خیر مقدم بیان کرد: آقای منوچهری کاندیدای انتخابات مجمع، راه سختی را برای چهارسال آینده در پیش خواهند داشت، اگر وی مثل گذشته در هیئت ورزش های رزمی فعالیت داشته باشند، در چند سال آینده حرفی برای گفتن دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های اصلی ورزش های رزمی این است که متاسفانه نهادینه نشده و امیدواریم که در چند سال آینده کشورمان در این زمینه به نتایج قابل قبولی برسد.

متکی دبیر هیئت ورزش های رزمی گلستان گفت: استان گلستان ستون ورزش های رزمی کشور است و این باعث افتخار ما است که در چنین حوزه کاری خدمت می‌کنیم.

وی ادامه داد: علاقه مندی و آمادگی در هیئت‌های رزمی وجود دارد که بتوانیم وارد فضاهایی بشویم که علاوه بر سلامت جسم در حوزه سلامت روح هم کار کند و برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان هم در نظر گرفته که اجرایی و عملی هم بشود.

وی در آخر بیان کرد: باسپاس فراوان از اعضای هیئت رئیسه ورزش های رزمی و رئیس شهرستان ها که جهت گسترش و توسعه ورزش های رزمی در استان گلستان تلاش می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار