تاکید فرماندار ابرکوه بر نقش خبرنگاران در مشارکت مردم در انتخابات

ابرکوه (پانا) - فرماندار ابرکوه با بیان اهمیت انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا،در جمع اصحاب رسانه گفت نمایندگان رسانه ها و خبرنگاران در فرایند مشارکت و حضور حداکثری مردم در این پروسه مهم نقش زیادی دارند.

کد مطلب: ۱۱۸۹۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تاکید فرماندار ابرکوه بر نقش خبرنگاران در مشارکت مردم در انتخابات

محمدحسین امامی میبدی در نشست خبری گفت: اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی می‌توانند در ایام باقی‌مانده تا انتخابات ابتکار عمل و مدیریت اندیشه را به دست گرفته و در صورت لزوم مقابله فکری با مخالفان و افرادی که دچار شبهه شده‌اند، داشته باشند.

امامی تصریح کرد: در شرایط کنونی که دشمنان مردم را از حضور در انتخابات دلسرد می کنند،رسانه ها می توانند با قلم تاثیرگذار خود مردم را نسبت به آینده کشور امیدوار کنند .

امامی ادامه داد: اصل نظام و انقلاب آرمان و اعتقاد اصلی همه ما مردم ایران است و هیچ مشکلی اعم از تحریم، فشارهای اقتصادی و مشکلات معیشتی، نباید ما را از این اصل بازدارد و باعث شود از این اصول دست بکشیم.

در ادامه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار اذعان کرد: آنچه دشمن در ۴۰ سال گذشته با ابزارهایی چون تحریم، سیاه نمایی و ... به دنبال آن بوده، ایجاد نارضایتی منجر به ناامیدی در بین مردم بوده است که رفته‌رفته به بی‌تفاوتی تبدیل می‌شود تا به جایی برسیم که مردم دیگر برایشان مهم نباشد چه کسی رئیس‌جمهور باشد. بنابراین برای پاتک زدن به دشمن باید مردم را از این بی‌تفاوتی برهانیم .

احمد تولایی افزود: مسوولان رسانه‌ها به عنوان نماینده افکار عمومی می توانند با تولید محتوای خبری مناسب، تبیین برنامه ها و خط مشی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نامزدهای انتخابات و آگاه سازی مردم، نقش ویژه‌ای در ترغیب شهروندان به مشارکت حداکثری در انتخابات ایفا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار