درخشش دانش آموزان دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای فارسان در مسابقات نوجوان خوارزمی

فارسان(پانا)- مدیر دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا فارسان از درخشش دانش آموزان این آموزشگاه با کسب 5 رتبه برگزیده در مسابقات نوجوان خوارزمی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای فارسان در مسابقات نوجوان خوارزمی

مدیر دبیرستان صدرا که خود دبیری این مسابقات را بر عهده داشت در این باره گفت: این مسابقات به میزبانی پژوهش سرای علامه حلی فارسان با حضور ۵۰ دانش آموز پسر در ۵ محور زبان انگلیسی، دست سازه، ادبیات فارسی، فعالیت های آزمایشگاهی و پژوهشی برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همه دانش آموزان شرکت کننده دبیرستان صدرا در این مسابقات به مرحله استانی آن راه یافتند، گفت: دانش آموزان دبیرستان صدرا در این مسابقات موفق به کسب مقام اول در هر پنج محور شدند و دبیرستان ما با این نتایج، قهرمان مسابقات نوجوان خوارزمی در مرحله شهرستانی شد.

وی در معرفی رتبه های برتر این مسابقات گفت : سهیل مالکی در بخش دست سازه، ایلیا خسروی و محمدعلی اسدی در بخش فعالیت های آزمایشگاهی، آرمین فروزنده و سینا یداللهی در بخش پژوهش، مهدی رستمی در بخش ادبیات و مهدی شیروانی و آریا فیروزی به صورت مشترک در بخش زبان انگلیسی از دانش آموزان دبیرستان علوم و معارف دبیرستان صدرا فارسان موفق به کسب رتبه های برتر این مسابقات شدند.

مدیر دبیرستان صدرا در پایان گفت: این دانش آموزان بعد از امتحانات نیم سال دوم به مسابقات استانی اعزام می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار