نمایشگاه مجازی محتوای مرتبط با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در کتاب‌های درسی

تهران (پانا) - محتوای متناسب با سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و قیام خونین 15 خرداد در کتاب‌های درسی و در بخش کتابخانه و مرکز اسناد سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در قالب نمایشگاه مجازی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه مجازی محتوای مرتبط با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در کتاب‌های درسی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی است که با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.‌ 15خرداد 1342 نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی (رحمه الله علیه) پیوندی ناگسستنی دارد. به همین مناسبت، بخشی از محتوای کتاب های درسی متناسب باسبک زندگی و شخصیت حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) رهبر کبیر انقلاب و قیام خونین 15 خرداد به صورت نمایشگاه مجازی منتشر شد.

برخی محتواهای ارائه شده در کتاب‌های درسی شامل: تاریخ(3) ایران و جهان معاصر؛ فارسی هفتم؛ مطالعات اجتماعی چهارم دبستان؛ و مطالعات نهم می باشند. تصویر سخنرانی امام خمینی(ره) در مدرسه فیضیه 1342 و تظاهرات مردم تهران در 15 خرداد1342، نقاشی از امام خمینی(ره) در کنار دانش آموزان، تصویر امام خمینی(ره) همراه یک کودک، تصویر امام خمینی در مدرسه فیضیه و... می باشند.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت کتابخانه و مرکز اسناد سازمان، بخش نمایشگاه مجازی به آدرس http://lib.oerp.ir از سایر محتواهای ارائه شده دیدن کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار