حرکت ارزنده آموزش و پرورش استثنایی یزد در امضای تفاهم نامه با ۲۲ دستگاه

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در بخشی از چهارمین نشست شورای راهبری که با محوریت ارائه گزارش اداره آموزش و پرورش استثنایی استان یزد برگزار شد، از حرکت ارزنده آموزش و پرورش استثنایی استان یزد در امضای تفاهم نامه با ۲۲ دستگاه تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
حرکت ارزنده آموزش و پرورش استثنایی یزد در امضای تفاهم نامه با ۲۲ دستگاه

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست که با حضور اعضای شورای راهبری و حضور ویدئو کنفرانسی روسای ادارات استثنایی استان ها برگزار شد، به دو موفقیت استان یزد اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش یزد چندین سال است که در حوزه رقابت کنکور در کشور اول است و سرانه فضای آموزشی در این استان بالای 8 متر است و جزء استان های برتر در سرانه فضای آموزشی است. در حوزه استثنایی تراکم دانش آموزی استان یزد 5.6 نفر است.

حسینی با بیان اینکه بزرگترین مدرسه جسمی حرکتی مشارکتی شهبازیان به زودی در این استان به بهره برداری خواهد رسید، گفت: برنامه توجه به دانش آموزان مرزی و دیرآموز که با همکاری معاونت آموزشی اداره کل استان یزد برگزار می‌شود قابل تقدیر است.

معاون وزیر با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت در مواجهه با چالش کرونا سربلند بیرون آمد اظهار کرد: پیاده سازی اطلس یادگیری و خصوصا شبکه شاد اقدام بزرگی بود که توسط وزارت آموزش و پرورش انجام شد.

وی ادامه داد: درصد اتصال دانش آموزان استثنایی استان یزد به شبکه شاد از میانگین کشوری بالاتر است و این نشان از حرکت ارزنده همه کارکنان آموزش و پرورش استثنایی این استان است.

معاون وزیر با بیان اینکه در سال جاری نهضت جهت یابی و حرکت جزء بسته های تحولی سازمان آموزش و پرورش استثنایی خواهد بود گفت: آموزش و پرورش استثنایی یزد در محور های نهضت زبان اشاره، خط بریل و مهارت چندگانه عملکرد خوبی در سال گذشته داشت.
وی افزود: عملکرد آموزش و پرورش استثنایی یزد در حوزه اجتماعی شدن بسیار خوب است و عقد ۲۲ تفاهم نامه با نهاد ها و موسسات نشان از حرکت به سمت اجتماعی شدن است.

وی در پایان گفت: آموزش و پرورش استثنایی یزد در بسته مداخلات بهنگام طلایی، راه اندازی مرکز جامع خدمات آموزشی و توانبخشی، توسعه تعاونی های دانش آموزی و تامین سرویس ایاب و ذهاب مناسب سازی شده نیز عملکرد خوبی داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار