بازدیدهای دوره ای از حوزه های امتحانات نهایی منطقه ۱۵

تهران(پانا)- بازدید از حوزه های امتحانات نهایی و نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در منطقه ۱۵ توسط اکیپ های نظارتی به طور مستمر در حال انجام و پی گیری بوده و لازم است تا موارد اعلامی در مقوله سلامت با جدیت رعایت شود.

کد مطلب: ۱۱۸۹۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدیدهای دوره ای از حوزه های امتحانات نهایی منطقه ۱۵

در ادامه بازدید های دوره ای از حوزه های امتحانی منطقه ۱۵ در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵، آرش عباسی؛ معاونت مرکز بهداشت شرق تهران، جمیله غرائی کارشناس مسئول جوانان مرکز بهداشت شرق تهران اعظم طبائی کارشناس مسئول پیشگیری و سلامت منطقه۱۵، سه شنبه ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ از حوزه امتحانی شهید باهنر بازدید به عمل آمد.

شهریاری؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵ گفت: بازدید از حوزه های امتحانات نهایی و نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در منطقه ۱۵ توسط اکیپ های نظارتی با هماهنگی اعظم طبائی کارشناس مسئول پیشگیری و سلامت به طور مستمر در حال انجام و پی گیری بوده و لازم است تا موارد اعلامی در مقوله سلامت با جدیت رعایت شود.

شهریاری با قدردانی از زحمات فرهنگیان و معلمان در ایام کرونایی و برگزاری امتحانات گفت: فضا سازی و فرهنگ سازی در حوزه ها نیز به نحو مطلوب انجام شده است و مواد ضد عفونی کننده و دیگر وسایل بهداشتی در اختیار حوزه ها قرار گرفته تا امتحانات در نهایت امنیت برگزار شده و به خانواده ها اطمینان خاطر در این زمینه داده می شود.

در ادامه اعظم طبائی کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری منطقه ۱۵ بیان کرد: تمهید مقدمات لازم برای برگزاری آزمون های حضوری از اواخر سال گذشته آغاز شده است و در این راستا رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اعم از ضد عفونی حوزه های آزمون، فاصله گذاری استاندارد، تمهید اتاق های ایزوله و تهیه لوازم بهداشتی مورد نیاز در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار