مدیر آموزش وپرورش منطقه ۱ در گفتگو با پانا اعلام کرد:

کانون رضوان رتبه اول استانی جشنواره کشوری کانونها شد

تهران(پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه یک از درخشش کانون رضوان در میان کانون‌های فرهنگی تربیتی شهر تهران در جشنواره فرهنگی هنری کانون ها، با هدف اعتلای فرهنگ و هنر در بین دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
کانون رضوان رتبه اول استانی جشنواره کشوری کانونها شد
ابوالقاسم حدادی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه یک، در گفتگو با پانا اظهار کرد: کانون رضوان در ارزیابی اولین جشنواره فرهنگی هنری کانون های مناطق نوزده گانه شهر تهران رتبه اول این جشنواره را به خود اختصاص داد.
حدادی در ادامه افزود: با توجه به شرایط رویارویی با کرونا و آموزش های مجازی و عدم حضور دانش آموزان درمدارس، تلاش و فعالیت دانش آموزان و عوامل اجرایی برگزار کنندگان این جشنواره قابل تقدیر است.
وی افزود: لازم است از مدیریت و همکاران دلسوز در کانون فرهنگی تربیتی رضوان تشکر و قدردانی کنم؛ ان شاالله که با حضور پررنگ تر کانون در فضای مجازی در جهت استعدادیابی و شناسایی توانمندی و پرورش دانش آموزان هنرمند در مدارس منطقه، شاهد تداوم این حرکت زیبا و جذب تعداد بیشتری از دانش آموزان باشیم.
فاطمه سید مومن معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره در جهت رشد و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با فرهنگ و هنر اصیل ایرانی اسلامی و همچنین هنرهای متعالی است، عنوان کرد: کانون رضوان با ثبت و ارسال آثار دانش‌آموزان شرکت‌کننده، پیشتاز مشارکت در این جشنواره استانی بود.
وی افزود: باتوجه به استقبال خوب دانش آموزان هنرمند و فعال منطقه یک و نتایج اعلام شده استانی از ۱۰۸رتبه برگزیده استانی ۳۶ رتبه به منطقه یک اختصاص یافت که ۲۱رتبه اول و ۱۲ رتبه دوم و 3 رتبه سوم را دانش آموزان منطقه یک کسب کردند .
زهرا سیف؛ مدیر کانون تربیتی تصریح کرد: با توجه با فرمایش مقام معظم رهبری، شعار اصلی این جشنواره در منطقه، رونق تولید با هدف هر دانش‌آموز یک مهارت انتخاب شد.
وی افزود: این جشنواره به صورت مجازی پس از اطلاع رسانی و ارسال بخشنامه و معرفی رشته ها به مدارس و ثبت نام دانش آموزان علاقمند در سامانه همگام با دریافت و داوری آثار دانش آموزان و ارسال آثار منتخب به اداره کل برگزار شد.
مدیر کانون رضوان با اشاره به حضور فعال دانش آموزان منطقه در این جشنواره گفت: این جشنواره در حوزه های هنری،ادبی، نمایشی، هنر های دستی و تجسمی، رسانه وفضای مجازی درحدود ۳۰ رشته برگزار شد.
سیف در پایان با توجه به رسالت اصلی کانون ها تاکید کرد: کانون ها می توانند زمینه برقراری مهارت های ارتباطی و حرفه ای و فعالیت های گروهی و شکوفایی استعدادهای نهفته دانش آموزان را مهیا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار