موفقیت سینمای ایران در فستیوال پلار فرانسه

تهران (پانا) - فیلم «کشتارگاه» ساخته عباس امینی در سی و ششمین دوره جشنواره فیلمهای پلیسی فرانسه جایزه ویژه داوران را به دست آورد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت سینمای ایران در فستیوال پلار فرانسه

به گزارش مشاور رسانه ای؛ فیلم سینمایی «گشتارگاه» به کارگردانی عباس امینی قرار است که به زودی در سینماهای فرانسه اکران شود.

این فیلم که در شرکت نبراس پیکچرز، به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و سرمایه گذاری و جانشینی تهیه کنندگی علی طلوعی تولید شده است، برای نخستین بار در بخش نگاه نو در سی و هشتمین جشنواره ملی فجر به نمایش در آمد و سپس با پخش بین المللی شرکت ایریماژ، در جشنواره های بین المللی بوسان، مانهایم - هایدلبرگ، مالزی و داکا، جشنواره فیلم های آسیایی هنگ کنگ و جشنواره فیلم های ایرانی واشینگتن، بوستون، هیوستون و سیدنی و چنای شرکت کرد و جایزه کیم جی سوک از بوسان و لوح تقدیر هیات داوران کلیسای جهانی از مانهایم - هایدلبرگ را از آن خود کرد.

«کشتارگاه» با بازی مانی حقیقی، حسن پورشیرازی، امیرحسین فتحی و باران کوثری به عنوان چهارمین فیلم امینی در جشنواره فجر سال قبل رونمایی شد.

گفتنی است: سی و ششمین دوره جشنواره‌ فیلم های تریلر و پلیسی «ریم پولار» از تاریخ ۲۶ تا ۳۰ می (۵ تا ۹ خرداد) در شهر بون فرانسه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار