جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی تا پایان تیرماه تمدید شد

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی دوره ابتدایی تا پایان تیرماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی تا پایان تیرماه تمدید شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حسن ملکی اظهارداشت: با توجه به درخواست هنرمندان مبنی بر تمدید مهلت ارسال آثاربه جشنواره تصویرگری جلد کتاب های درسی دوره ابتدایی و نظر به ویژگی های ذاتی و موضوعی تصویرگری جلد و زمان بر بودن طراحی آن، زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پایان تیرماه 1400 تمدید شد.

وی افزود: قبلاً زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، 20 خرداد ماه 1400 تعیین شده بود که این زمان تمدید شد.

گفتنی است این اولین جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی دوره ابتدایی است که با همراهی و همکاری انجمن تصویرگران کتاب، انجمن طراحان گرافیک و بسیج هنرمندان تهران بزرگ و همچنین جمعی از اساتید و کارشناسان محتوایی و هنری کتاب‌های درسی برگزار می‌شود.

ارتقای جایگاه تصویرگری آموزشی، تربیتی و نقش مؤثر آن در نظام تعلیم و تربیت؛ تحول و ارتقای فرهنگی، هنری و محتوایی جلد کتاب‌های درسی؛ شناسایی تصویرگران خلاق، توانمند و متعهد و مشارکت حداکثری آنان در حوزه کتاب درسی؛ جلب نظر هنرمندان و تصویرگران به مسائل آموزشی و تربیتی در کتاب درسی؛ بروز رسانی تصاویر با رویکرد خلاقانه؛ از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

طبق برنامه قبلی قرار بود انتخاب و داوری آثار و افتتاح نمایشگاه مجازی تیرماه و برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای جوایز مردادماه 1400 خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار