عملکرد سال گذشته شرکت گاز لرستان در تحقق شعار «جهش تولید»

خرم آباد(پانا) - مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان، اجرای ۸۲ درصدی برنامه گازرسانی به واحدهای صنعتی، کشاورزی و تولیدی مشمول مصوبه شورای‌اقتصاد در سال ۹۹ و کسب رتبه سوم در بین شرکت‌های گاز استانی را از مهم‌ترین عملکرد شرکت گاز استان لرستان در تحقق شعار «جهش تولید» برشمرد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد سال گذشته شرکت گاز لرستان در تحقق شعار «جهش تولید»

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان لرستان؛ کرم گودرزی در تشریح عملکرد سال ۹۹ شرکت گاز استان لرستان با تاکید بر اهمیت گازرسانی به صنایع بیان کرد: با افزایش ۴۰۰ درصدی ایجاد زیرساخت گازرسانی برای جایگزینی گاز با سوخت مایع در بخش گازرسانی صنعتی تاکنون گازرسانی به ۸۶۰ واحد صنعتی به بهره‌برداری رسیده که تعداد ۳۲۲ واحد آن در سال ۱۳۹۹ گازدار شده اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان، با اشاره به ضریب نفوذ گازرسانی شهری افزود: در سال گذشته ۶ شهر استان بعنوان شهر سبز معرفی شد و تنها شهر باقیمانده استان شهر شول آباد است که به علت وجود معارض عملیات گازرسانی آن مختل شده بود و با پیگیری به‌عمل آمده در سال ۹۹ شروع مجدد این عملیات کلید خورد و امید است با تلاش‌های شبانه روزی همکاران، آخرین شهر لرستان نیز از این نعمت خدادادی بهره مند شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر پیگیری جدی شرکت گاز استان لرستان در گازرسانی روستایی تاکید و بیان کرد: با وجود محدودیت های کرونایی و صعب العبور و کوهستانی بودن مناطق استان این شرکت موفق به گازرسانی به ۲۰۰ روستا شد که این امر موجب افزایش ۹ درصدی نفوذ گازرسانی روستایی در سال ۹۹ شد.

گودرزی در ادامه تشریح عملکرد سال ۹۹ به موضوع خسارت هایی که سیل به زیرساخت های استان وارد کرده، پرداخت و تصریح کرد: این شرکت علاوه بر انجام ماموریت خود در گازرسانی و خدمات دهی به مشترکین اهتمام ویژه ای نسبت به بازسازی و مقاوم سازی شبکه ها و تاسیسات گازرسانی داشته و در این راستا ۴۵۰ نقطه آسیب‌دیده از سیل را شناسایی و بازسازی کرده و همچنین بیش از ۲۰ خط جایگزین جهت تاب‌آوری شبکه اجرا شده است.

گودرزی در ادامه به افتخارات کسب شده توسط شرکت گاز لرستان اشاره کرد و افزود: این شرکت در طول فعالیت خود موفق به کسب افتخارات و گواهینامه‌های متعددی شده و در سال ۹۹ نیز توانست موفقیت‌هایی کسب کند که از جمله می توان به اهدای تقدیرنامه استاندار برای عملکرد سال ۹۹، کسب عنوان دستگاه برتر عمرانی و خدماتی استان در جشنواره شهید رجایی و تمدید ۸ گواهینامه سیستم‌های مدیریتی را نام برد.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان در پایان با بیان اینکه بی شک با توجه به نامگذاری امسال به نام «تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» باید بکوشیم که با تلاش و پیگیری مضاعف و رفع موانع نسبت به انجام برنامه های مدون شده شرکت در سال ۱۴۰۰ اهتمام جدی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار