مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت وگو با برنامه رادیویی سلام اصفهان:

خانواده‌ ها برای ثبت و سفارش کتب درسی فرزندان خود سریع تراقدام کنند

اصفهان ( پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد ثبت و سفارش کتب درسی با توجه به زمان بندی های اعلام شده انجام می شود و این موضوع یکی از نکات مهم برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۸۸۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
خانواده‌ ها برای ثبت و سفارش کتب درسی فرزندان خود سریع تراقدام کنند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت وگو با برنامه رادیویی سلام اصفهان در خصوص ثبت نام پایه بالاتر دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده اظهار کرد: بعد از پایان امتحانات خرداد ماه و ثبت نمرات دانش آموزان، ثبت نام پایه بعدی در سامانه سیدا برای دانش آموزان فعال می‌شود و به طور خودکار ثبت نام در سامانه انجام می شود و نیازی نیست خانواده‌ها به مدارس مراجعه کنند.

وی با اشاره به اهمیت ثبت و سفارش کتب درسی تاکید کرد: خانواده‌ باید حساسیت ویژه‌ای برای ثبت و سفارش کتب درسی فرزندان خود داشته باشند، چرا که ثبت و سفارش کتب درسی با توجه به زمان بندی های اعلام شده انجام می شود و این موضوع یکی از نکات مهم برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی خواهد بود. همه می دانیم که ادامه تحصیل به واسطه در دسترس بودن کتب درسی انجام می شود و دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان باید این موضوع را جدی بگیرند و در زمان اعلام شده کتب پایه بعدی را در سامانه اعلام شده از طرف آموزش و پرورش ثبت نام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار