شکوهی: در حال اخذ ردیف‌های استخدامی برای مشاوران هستیم

سند جامع راهنمایی و مشاوره در شورای عالی آموزش و پرورش در حال رسیدگی و بررسی است

تهران (پانا) - مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد مشاوران و روانشناسان باید حتما نقش روانشناس داشته باشند و موضوع تعلیم و تربیت در نگاه مدیران تقویت شود.

کد مطلب: ۱۱۸۸۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
شکوهی: در حال اخذ ردیف‌های استخدامی برای مشاوران هستیم

مسعود شکوهی صبح امروز در جلسه راهبری گروه‌های آموزشی مشاوره با بیان اینکه یکی از اقدامات اثربخش در حوزه مشاوره ایجاد دبیرخانه‌های متعدد برای ارزیابی عملکردها بوده است اظهار کرد: باید موضوع تعلیم و تربیت و اهمیت این امر در نگاه مدیران تقویت شود و مشاوران و معلمان با این نگاه وارد شغل مورد نظر شوند.

وی با تاکید براینکه مشاوران و روانشناسان باید حتما نقش روانشناس داشته باشند افزود: داشتن رشته تخصصی این حوزه بسیار مهم است که باید رعایت شود در زمان مصاحبه نیز این موارد باید مورد بررسی قرار گیرد.

شکوهی در ادامه بیان کرد: سند جامع راهنمایی و مشاوره در شورای عالی آموزش و پرورش در حال رسیدگی و بررسی است که هفته آینده در جلسه بعدی شورا نیز بررسی نهایی خواهد شد که امیدواریم به تصویب شورا برسد.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش خبر داد در حال اخذ ردیف‌های استخدامی برای مشاوران هستیم فردا نیز اتفاق خوبی در زمینه تصویب تفکیک رشته امور تربیتی و مشاوره خواهد افتاد.

در این جلسه مصطفوی معاون امور مشاوره، بابلی رئیس اداره مشاوره شهر تهران و سایر اعضا به بیان نکاتی پرداختند و در پایان از سرگروه‌های آموزشی تقدیر و تشکر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار