معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران:

سی و نهمین برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «فردا» تجارب ارزشمندی برای دانش‌آموزان به همراه داشت

شهرری(پانا)-  معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از دبیرخانه مرحله کشوری سی و نهمین دوره جشنواره فرهنگی هنری«فردا» واقع در کانون فرهنگی، تربیتی سمیه شهرری بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
سی و نهمین برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «فردا» تجارب ارزشمندی برای دانش‌آموزان به همراه داشت

سیدمجتبی هاشمی، طی بازدید از روند دریافت آثار استان‌ها و داوری دبیرخانه مرحله کشوری سی و نهمین دوره جشنواره فرهنگی هنری«فردا» به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران واقع در کانون فرهنگی، تربیتی سمیه به پانا اظهار کرد: سی و نهمین سالی است که وزارت آموزش و پرورش در قالب یک فرایند بزرگ که از مدرسه، منطقه و استان نشأت می‌گیرد و در نهایت در صدر کشور مسابقات فرهنگی و هنری «فردا» برگزار می‌شود.

او در خصوص رشد و کیفیت‌بخشی جشنواره فرهنگی و هنری «فردا» افزود: سی و نهمین برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «فردا» تجارب ارزشمندی برای دانش‌آموزان به همراه دارد که توانستند در سطح کشور به آن دست پیدا کنند و قاعدتاً با به کارگیری این تجریه در زمینه و فعالیت‌ها، بتوانند رشد بسیار زیادی داشته باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: دوسال است که این جشنواره در زمان پاندمی کرونا برگزار می‌شود، طبیعتاً تجاربی که ما در گذشته برای برگزاری حضوری داشته‌ایم دیگر در اختیار نداریم و تمام فعالیت‌های توجیحی و آموزشی به صورت مجازی انجام می‌شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: به اذعان داور‌ان جشنواره، فعالیت‌ها روبه رشد بوده است؛ سال ۹۹ و ۹۸ بیست و یک درصد افزایش آثار دانش‌آموزان را داشته‌ایم و ما بابت این تعداد شرکت کننده بسیار خرسند و راضی هستیم.

وی درباره مراحل داواری آثار دانش‌آموزان تصریح کرد:با توجه به اینکه فعلاً در حال دریافت آثار هستیم، طبیعتاً کار باید بررسی بشود و آنچه که مشخص است در زمینه کیفت کار، در زمان مرحله داوری آثار انجام می‌شود و در این مرحله فراینده دریافت آثار از استان‌هارا داریم، رفع اشکال که در دوروز گذشته به صورت تصویری انجام شده سپس بصورت منسجم و ساختارمند شده در اختیار داو‌رها ومتخصص‌های این امر قرار می‌گیرد تا در هر پنج بخش نظرات آنها در زمینه کیفیت آثار بررسی بشود.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا جیریائی‌شراهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار