خبرنگار دانش آموزان پانا در جشنواره فرهنگی هنری کانون‌ها خوش درخشیدند

کسب مقام نخست خبرنگاری در مقاطع مختلف در بخش پسران و دختران

تهران(پانا)-مدیر سازمان دانش آموزی منطقه یک از درخشش و موفقیت دانش آموز خبرنگاران منطقه یک در جشنواره فرهنگی هنری کانون‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگار دانش آموزان پانا در جشنواره فرهنگی هنری کانون‌ها خوش درخشیدند
زهرا سیف؛ مدیر سازمان دانش آموزی منطقه یک ضمن اعلام کسب رتبه اول خبرنگاری توسط خبرنگار دانش آموزان منطقه یک گفت: خبرنگار دانش آموزان منطقه یک در جشنواره فرهنگی هنری کانون ها گل کاشتند.

وی افزود: دانش آموز خبرنگاران پانای منطقه یک، سه رتبه اول در مقاطع متوسطه اول و دوم، در بخش پسران و دختران، در بین مناطق آموزش و پرورش شهر تهران را از آن خود کردند و به مرحله کشوری راه یافتند.

سیف با اشاره به زحمات و برنامه ریزی های منسجم مسئولان سازمان دانش آموزی مرکز و اداره کل و ابراز تشکر و قدردانی تصریح کرد: خبرگزاری پانا به عنوان یک مرجع خبری و اطلاع رسانی آموزش و پرورش بیش از آنکه فقط یک پایگاه خبری باشد یک فضای تربیتی است که می تواند زمینه تربیت اجتماعی دانش آموزان را در بستر سواد رسانه ای محقق کند.
وی افزود: برای تغییر در آموزش و پرورش، باید سند تحول بنیادین اجرا شود و با توجه به گستردگی دستگاه تعلیم و تربیت؛ امیدآفرینی حاصل از اجرای سند تحول بدون توجه به رسانه امکان پذیر نیست و به تبع آن تربیت و پرورش خبرنگاران زبده و متعهد نیاز است چرا که خبرنگاران چشم‌ های بیدار و گوش های شنوای جامعه هستند.
مدیر سازمان دانش آموزی منطقه یک خاطرنشان کرد: خبرنگار دانش آموزان پانا با قبول حرفه خبرنگاری در واقع به تقویت و پرورش مسئولیت‌پذیری و ایفای نقش موثر در برابر مسائل اجتماعی می پردازند و با خود باوری آماده ورود آگاهانه به اجتماع بزرگتر می شوند.

وی افزود: خبرنگاران پانا به عنوان سفیرانی در مدارس می توانند با تلاش خود آموزش و پرورش را در رسیدن به اهداف سند تحول که مدرسه در آن به عنوان کانون تربیتی یاد شده است یاری کنند.
گفتنی است آموزش دوره خبرنگاری با همت وبرنامه ریزی سازمان دانش آموزی در چندین مرحله در سطح کشور برگزار شده وهدف از این دوره توسعه و گسترش سواد رسانه‌ای در دانش آموزان علاقمند به خبرنگاری بوده است ودر همین راستا دانش آموز خبرنگاران زبده ای پرورش داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار