دهقانی خبر داد

رونمایی از برنامه‌های جدید تشکیلات پیشتازان در ۱۳ آبان‌ماه سال جاری

زنجان (پانا) - معاون سازمان دانش‌آموزی از رونمایی برنامه‌های جدید تشکیلات پیشتازان در ۱۳ آبان‌ماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از برنامه‌های جدید تشکیلات پیشتازان در ۱۳ آبان‌ماه سال جاری

اردشیر دهقانی، معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی در دومین نشست قطبی تبیین و بازمهندسی تشکیلات پیشتازان دانش‌آموزی کشور ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان حاضر در جلسه گفت: بسیار خرسندم از اینکه در جمع دوستان، یاران باوفا، صدیق، باصفا و عاشق سازمان دانش‌آموزی هستم. شما مربیان، اصلی‌ترین و مهم‌ترین بار مسئولیت را بعد از این گفتگو و چالش به دوش خواهید کشید.

دهقانی در خصوص بازمهندسی تشکیلات دانش‌‌آموزی افزود: انتظار داریم در مراحل استانی و شهرستانی، پیاده‌سازی مطالب از طرف بزرگواران به نحو شایسته و ارزنده انجام شود تا در آینده‌ نزدیک شاهد رشد اجتماعی دانش‌آموزان در تمام مهارت‌های زندگی آنها باشیم.

معاون سازمان دانش‌آموزی تأکید کرد: پاسخ به سوالات و ابهامات در لایه‌های بعدی بر عهده‌ شما مربیان خواهد بود. الان در لایه‌ چهارم از 8 لایه‌ آموزشی قرار داریم. جلسات قبلی با مدیران کل حوزه ستاد، مدیران دانش‌آموزی، روسای مجامع، و لایه‌ چهارم این نشست‌های قطبی است. اولین قطب در تهران برگزار شده، قطب دوم این نشست در زنجان است، قطب سوم در خراسان رضوی و قطب چهارم در استان فارس برگزار خواهد شد.

وی افزود: تشریح لایه‌های شش، هفت و هشت برعهده‌ مربیان خواهد بود. شما باید بار این مأموریت را به دوش بکشید. این جلسه برای پاسخ به پرسش‌ها و ابهامات شما مربیان عزیز برگزار شده تا بتوانید مطالب و برنامه‌ها را ابلاغ کنید.

این مقام مسئول در ادامه گفت: آموزش مربیان و مدرسان خبر از اولویت‌های کار ما خواهد بود و اولین رونمایی از برنامه‌های جدید تشکیلات پیشتازان 13 آبان 1400 خواهد بود. اولین برنامه‌ی میدانی در جشن یاوران انقلاب، 22 بهمن ماه 1400 اجرا خواهد شد و به دنبال آن اردوهای منطقه‌ای، استانی و ملی برگزار خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار