کشف تخلف هزار و 800 تُن نهاده دامی در 2 واحد تولیدی و توزیعی 

تهران (پانا) - معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از کشف 3 مورد تخلف در تولید و توزیع نهاده های دامی در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
کشف تخلف هزار و 800 تُن نهاده دامی در 2 واحد تولیدی و توزیعی 

به گزارش وزارت صمت، مهدی یحیایی با اعلام این خبر گفت: طی بازرسی‌های انجام شده توسط کارشناسان و بازرسان سازمان صمت سمنان و به منظور رصد و وضعیت تولید و توزیع نهاده های دامی ، 2 واحد تولیدی و توزیعی متخلف ، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: در این بازرسی ها ، که از واحدهای تولیدی و توزیعی نهاده های دامی در استان انجام شد ، 3 فقره تخلف تقلب ، عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی حدود هزار و 800 تن نهاده دامی کشف و ضبط شد.

یحیایی ارزش ریالی این تخلفات را بالغ بر 8 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: پرونده تخلف این واحدها تنظیم که جهت بررسی و صدور رای شایسته به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

وی اضافه کرد: یک واحد تولید کننده محصولات دارو و فرآورده های بیولوژیک و مکمل های دارویی و غذایی در تولید هزار و 500 تن کنسانتره شیری و پرواری مرتکب تخلف تقلب و یک واحد توزیعی اقلام پزشکی ، داروهای حیوانی و ملزومات نگه داری و پرورش حیوانات نیز در توزیع 300 تن کنجاله سویا مرتکب تخلف گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه شده است که با این واحدهای متخلف برابر قانون برخورد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار