درخشش فرهنگیان و دانش‌آموزان استان قزوین در مسابقات پرسش مهر ریاست‌جمهوری

قزوین(پانا) - فرهگیان و دانش‌آموزان هنرمند قزوین با کسب 28 رتبه در بیست و یکمین دور مسابقات پرسش مهر ریاست‌جمهوری جایگاه چهارم و پنجم کشوردر رده‌بندی استانها رابه خود اختصاص دادند.

کد مطلب: ۱۱۸۸۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
درخشش فرهنگیان و دانش‌آموزان استان قزوین در مسابقات پرسش مهر ریاست‌جمهوری

سرپرست معاونت پرورشی‌و‌فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در گفت‌وگو با پانا گفت: در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش و با هدف ارتقای سطح آگاهی، پرورش روحیه مشارکت‌جویی و پرسشگری، آشنایی با دستاوردهای انقلاب‌اسلامی و ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری، بیست و یکمین جشنواره پرسش مهر ریاست جمهوری با سوال برای مقابله با ویروس کرونا چگونه باید به اعضای خانواده خود، همکلاسی‌ها، مدرسه و دوستان یاری و کمک کنید در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹در سطح مدارس استان با مشارکت بیش از ۳۵۰۰ فرهنگی و ۶۷ هزار و ۶۰۰ دانش آموز اجرا شد. رحیمخانی با اعلام این خبر افزود: با توجه به شیوع کرونا و اجرای مسابقات و جشنوارها به شیوه مجازی و حذف رشته‌های گروهی استقبال خوبی از سوی دانش آموزان و فرهنگیان در رشته‌های انفرادی در این دوره از مسابقات صورت گرفت و شاهد رشد ۱۵ درصدی مشارکت همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان بودیم.

رحیم‌خانی ادامه داد: با اعلام نتایج کشوری جشنواره پرسش مهر ۲۱، استان‌قزوین با کسب ۱۶رتبه بخش فرهنگیان و ۱۲ رتبه بخش دانش‌آموزان، بدون احتساب نسبت آماری در مقایسه با تعداد رتبه‌های سایر استانها رده چهارم فرهنگیان و پنجم دانش‌آموزی کشور را به خود اختصاص داد.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از اهتمام مدیران و روسا، معاونین و کارشناسان نواحی و مناطق و مدیران، معلمان و مربیان پرورشی مدارس استان، از همه عوامل دست اندرکاران برگزاری و داوران برگزاری این رخداد فرهنگی هنری تشکر کردند. سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی استان گفتند انشاءالله با برنامه‌ریزی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی، تربیت مربی و داور در سطح نواحی و مناطق استان در سال تحصیلی 1401-1400 شاهد مشارکت بیشتر و تولید آثار با کیفیت برای حضور در رقابت‌های استانی و کشوری باشیم و بتوانیم ضمن تثبیت جایگاه استان در زمره 5 استان برتر کشور به رده های اول تا سوم دست پیدا کرده و بیش از پیش موجبات رشد و بالندگی دانش آموزان و فرهنگیان هنرمند را فراهم سازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار