آزادگان و ایثارگران اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

خبر گزاری پانا: به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، طی مراسمی از ایثارگران آزاده شاغل و بازنشسته اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا ، در این مراسم یزدان پناه اظهار داشت: آزادگان مایه مباهات و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و حضور آنان در جامعه همچون چراغ فروزانی در راه رسیدن به اهداف عالیه نظام بوده و امیدواریم صبر و بردباری این دلاورمردان در دوران اسارت الگو و سرمشقی برای همه کارکنان خدوم در اداره کل ارشاد باشد .
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: آزادگان به عنوان سفیران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که سختی‌های بسیار زیادی را در دوران اسارت متحمل شدند و به عنوان پاسداران نظام محسوب می‌شوند .

وی، تصریح کرد: آزادگان، جانبازان و شهدا سفیران نظام مقدس اسلامی هستند و هر انسان آزاده و دین‌داری سختی دوران اسارت آزادگان را تایید می‌کند و باید بر دستان این عزیزان و سفیران نظام بوسه زد .

این مقام فرهنگی در استان بوشهر ادامه داد : صبر و استقامت شماها در بند اسارت بعثی ها، پیروزی و سرافرازی ملت ایران اسلامی را فراهم آورده و امروز همه به وجود شماها که یادگاران دوران دفاع مقدس هستید افتخار می کنند .
وی با بیان اینکه امروز آسایش و امنیت در جامعه مرهون فداکاری های شما در جبهه های حق علیه باطل می باشد خاطر نشان کرد:قطعاً مسئولین نیز قدرشناس زحمات ایثارگری های شما عزیزان هستند

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدیه از آزادگان سرافراز تجلیل شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار