رقابت 60 دانش آموز در 12 تیم در مرحله پایانی رویداد دانش آموزی ردپا

اصفهان ( پانا) -رئیس اداره امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه محوریت «رویداد دانش آموزی ردپا» در حوزه کارآفرینی اجتماعی برای شهر زیست پذیر است، گفت از ابتدای کار، در این رویداد حدود 450 دانش آموز داوطلبانه شرکت کردند و برای مرحله پایانی 60 دانش آموز در قالب 12 تیم به رقابت پرداختند.

کد مطلب: ۱۱۸۸۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 60 دانش آموز در 12 تیم در مرحله پایانی رویداد دانش آموزی ردپا

مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی در گفت وگو با پانا گفت: طرح یاریگران زندگی با هدف مشارکت اجتماعی دانش آموزان در پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر، با تلفیق درس کارآفرینی به صورت خلاق و کاملا ابتکاری با محوریت مسائل و دغدغه های اجتماعی با همکاری کانون یاریگران زندگی ناحیه ۵ و ناحیه یک اصفهان انجام شد.

وی افزود: پروژه رد پا برخواسته از یک دغدغه اجتماعی بود که به صورت ابتکاری با درس کارآفرینی ترکیب و اجرا شد. این طرح بر محور پیدا کردن یک مسئله اجتماعی و ارائه ایده برای آن و در نهایت اجرای راهکار عملی برای آن مسئله است. در مسیر اجرای راهکارها و حمایت جویی طرح ها، تمام بچه ها برای ایده هایشان به جاهای مختلف شهر و تمام جاهایی که می توانستند به ایده کمک کنند مراجعه کرده و تحقیقات زیادی انجام دادند.

در ادامه مریم ژاله، رئیس امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، اصفهان گفت: در مرحله پایانی رویداد دانش آموزی ردپا 60 دانش آموز در 12 تیم اولین رویداد دانش آموزی ردپا باهم به رقابت پرداختند.

رئیس اداره امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه محوریت «رویداد دانش آموزی ردپا» در حوزه کارآفرینی اجتماعی برای شهر زیست پذیر است، گفت: از ابتدای کار در این رویداد حدود 450 دانش آموز داوطلبانه شرکت کردند و برای مرحله پایانی 60 دانش آموز در قالب 12 تیم به رقابت پرداختند.
وی تصریح کرد: این رویداد کاری است مشترک بین کانون یاریگران زندگی هنرستان نوایی، ابوذر و ۲۲ بهمن، با سه مجموعه مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با ماموریت در حوزه محیطی توسعه پایدار، خانه جوان و حوزه اقتصادی با ماموریت توسعه پایدار و اداره شهر دوستدار کودک با ماموریت در حوزه اجتماعی به عنوان حامی در جهت تربیت شهروندانی جامعه پذیر در تحقق توسعه پایدار بوده است. این کار بسیار گسترده ای بود و خیلی از ایده ها انشاالله در آینده با حمایت حامیان در سطح شهر اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار