لیگ اروپا؛

منچستر یونایتد در حسرت جام ماند؛ رویای سطنت انگلیسی‌ها در اروپا عملی نشد

تهران (پانا) - فینال لیگ اروپا در وقت‌های قانونی برنده نداشت و در ضربات پنالتی این تیم ویارئال بود که به برتری رسید تا جام را بالای سر ببرد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
منچستر یونایتد در حسرت جام ماند؛ رویای سطنت انگلیسی‌ها در اروپا عملی نشد

پرونده فصل 21-2020 لیگ اروپا با برگزاری دیدار فینال در شهر گدانسک به پایان رسید.

ویارئال که برای اولین بار حضور در فینال تورنمنتی اروپایی را تجربه می‌کرد روبروی شاگردان سولسشر در تیم منچستر یونایتد صف‌آرایی کرد.

نیمه اول این بازی مالکیت توپ در اختیار منچستر یونایتد بود اما ویارئال بود به رغم فوتبال کاملا دفاعی خود، با برتری یک بر صفر به رختکن رفت. مورنو در دقیقه 29 تک گل این نیمه را وارد دروازه منچستر یونایتد کرد.

در نیمه دوم فشارهای منچستر یونایتد ادامه داشت و باز هم ویارئال با تاکتیک‌های دفاعی اونای امری در زمین حضور داشت و سرانجام فشارهای منچستر در دقیقه 55 جواب داد و ادینسون کاوانی کار را به تساوی کشاند و در نهایت همین نتیجه یک بر یک باعث شد تا بازی به وقت اضافه کشیده بود.

اولین وقت اضافه 15 دقیقه‌ای بازی با موقعیت خطرناکی همراه نبود و توپی در این نیمه از خط دروازه‌ها عبور نکرد. در دومین وقت اضافه هم جریان بزای تغییری نکرد تا تساوی یک بر یک باعث شود تعیین قهرمان به ضربات پنالتی کشیده شود.

در پنالتی‌ها دوئل دو تیم با هیجان زیاد همراه بود هر کدام از تیم‌ها 11 ضربه پنالتی زدند و سرانجام این ویارئال بود توانست با برد11 بر 10 برنده این دوئل نفس‌گیر شود و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار