لاشکی خبر داد

اختصاص ردیف بودجه مستقل برای مستند سازی املاک آموزش و پرورش

تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها، از اختصاص ردیف بودجه مستقل برای مستند سازی املاک آموزش و پرورش برای اولین بار در بودجه، خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ردیف بودجه مستقل برای مستند سازی املاک آموزش و پرورش

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، قاسم احمدی لاشکی در نشست تخصصی، ضمن تأکید بر تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ارایه گزارش مستند سازی و اموال و دارایی های وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد:

ارتباط خوب با مجلس در مورد لایحه رتبه بندی، ساماندهی نیروی انسانی و استخدام ها، منجر به نتایج خوبی برای آموزش و پرورش شده است و این ارتباط باید تقویت شود و گسترده شدن ارتباط با مجلس به حل مشکلات آموزش و پرورش خواهد شد.

معاون حقوقی و پارلمانی ادامه داد: در سال جاری مجلس در برخی تبصره ها بودجه ای برای توسعه زیر ساخت های آموزش و زیرساخت های آموزش الکترونیکی و توسعه و نوسازی مدارس تخریبی قرار داده است که این بودجه با وزارت راه مشترک است و مدیران کل استان ها باید برای تخصیص این بودجه ها تلاش کنند. در بند ه تبصره ۱بودجه، عدد ۲۰درصد بودجه سال گذشته به ۵۰درصد افزایش پیدا کرده است که این بودجه مستقیماً در اختیار سازمان نوسازی مدارس است تا برای استانداردسازی سیستم های گرمایشی ۱۰۰هزار کلاس درس استفاده کند.

وی گفت: در مورد لایحه رتبه بندی معلمان، رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشستی که داشته ایم قول مساعد داده است تا بودجه رتبه بندی را پس از تصویب لایحه رتبه بندی، تخصیص و اجرایی کند.

وی با بیان اینکه ۲۰۵نماینده مجلس از وزیر و آموزش و پرورش و معلمان به دلیل استمرار فعالیت های آموزشی تقدیر کرده اند، از مدیران کل آموزش و پرورش کشور خواست تا در ارایه مطالب به افکار عمومی، گزارش دقیق و بدون ابهام دهند

احمدی لاشکی با بیان این که املاک و اموال وزارت آموزش و پرورش باید حفاظت شود، اظهار کرد: یکی از کارهای مهم انجام شده، آزادسازی و ثبت سند اردوگاه شهید باهنر به نام وزارت آموزش و پرورش است؛ بنابراین همه مدیران کل باید در ثبت و مستند سازی املاک آموزش و پرورش تلاش و جدیت داشته باشند و برای اولین بار ردیف بودجه برای مستند سازی املاک اختصاص داده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار