با حضور معاون آموزش متوسطه شهرستان‌های استان تهران؛

تقدیر از برگزیدگان بخش مقالات شانزدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه استان در نشستی در شهریار، از تلاش‌های دبیران جهت افتخارآفرینی در سطح کشور تقدیربعمل آورد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از برگزیدگان بخش مقالات شانزدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بهروز هاشمی با اشاره به شرایطی که از زمان شیوع پاندمی کرونا در روند آموزش ایجاد شده، ضمن قدردانی از تمامی سرگروه‌های درسی و دبیرانی که با تولید محتوا و برگزاری وبینارهای آموزشی در تمامی دروس از اسفند 1398 تاکنون، به یاری دبیران استان برخواسته‌اند، همچنین تقدیر از دبیرخانه‌های کشوری مستقر در استان، و حمایت‌های رؤسای ادارات، معاونین آموزشی و کارشناسان گروه‌های آموزشی متوسطه شهرستان‌های محل استقرار این دبیرخانه‌ها، گفت: برآیند این مساعی باعث تسهیل‌گری در امر آموزش در سطح استان و نهایتا" کشور می‌شود.

او با اشاره به اینکه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شهریار محل استقرار پایگاه کشوری کیفیت بخشی به آموزش درس ریاضی دوره اول متوسطه، همچنین سه دبیرخانه استانی فلسفه دوره دوم متوسطه، عربی دوره اول متوسطه و صنایع دستی فنی حرفه‌ای و کاردانش می‌باشد، از آقایان مجید پارسا رئیس اداره و محمد بهمن زاده معاون آموزش متوسطه، بابت حمایت ویژه از این دبیرخانه‌ها همچنین ایجاد اتاق ویژه سمعی،بصری برای ضبط تولیدات محتوای درسی تشکر کرد.

هاشمی با بیان اینکه به دلیل موقعیت فعلی مجبور به برگزاری مراسم تجلیل از منتخبین کشوری جشنواره الگوهای برتر تدریس به صورت محدود هستیم بیان کرد: به دلیل اینکه دو دبیر از شهرستان شهریار ،لیلا جعفری و نیره شیرعلی بیگی، در بخش مقالات این جشنواره به ترتیب حائر رتبه‌های دوم و سوم کشوری شده‌اند، اداره کل برآن شد تا در مدیریت آموزش و پرورش همین شهرستان از این همکاران تقدیر نمایند.

این مقام مسئول سپس از همکاران پایگاه کشوری ریاضی دوره اول متوسطه به ویژه امیر خراسانی، مسئول این پایگاه، بابت اجرای 100 جلسه تدریس در رسانه ملی، تولید، بررسی کیفی و نهایتا ارسال بالغ بر 450 محتوای درسی باکیفیت به استانها قدردانی نمود.

در ادامه، علی محمد نائینیان ،رییس اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوای متوسطه، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های گروه آموزشی متوسطه در شهرستان شهریار در زمینه بازدید و نظارت بر روند تدریس و ارزشیابی، برگزاری وبینارهای آموزشی و ارائه محتوای درسی به اداره کل، افزود: امسال نیز به منظور ارتقای کمّی و کیفی جشنواره‌های تدریس، از طریق وبینارها، کارگاه‌ها، و گروه‌های ویژه در پیام‌رسان شاد از اسفند 99 مشغول به هدایت همکاران هستیم.

پس از آن، امیر خراسانی، مسئول پایگاه کشوری درس ریاضی دوره اول متوسطه گزارشی از فعالیت‌های این چندماه ارائه داد. سپس مجال سخن به دو منتخب کشوری تدوین مقاله داده شد تا مختصری از اهداف خود از درج این مقالات با موضوعات "نقش فناوری آموزشی در یادگیری ریاضی دانش آموزان" ( لیلا جعفری) و "نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی بر فرآیند آموزش و یادگیری و بررسی مزایا و معایب آن" ( نیره شیرعلی بیگی) بیان کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار