بازدید رییس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش از حوزه‌های امتحانی شهرستان قرچک

قرچک(پانا)- رعایت پروتکل‌های‌بهداشتی و حفظ آرامش‌روانی دانش‌آموزان در دستور کار حوزه‌های امتحانی قراردارد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید رییس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش از حوزه‌های امتحانی شهرستان قرچک

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان‌قرچک، دلقندی، رییس‌مرکز‌حراست وزارت آموزش و پرورش از حوزه‌های امتحانی هنرستان‌کمال و امیرکبیر در قرچک بازدید کرد.

دلقندی در ادامه این بازدید ضمن دیدار با داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی مطابق دستورالعمل‌های ابلاغی از ستاد‌ ملی مبارزه با کرونا در دستور کار همه حوزه‌های امتحانی از جمله حوز‌ه‌های‌ بازدیدی امروز ما در شهرستان قرچک است و حفظ آرامش و تمرکز دانش‌آموزان با همراهی اولیاء محترم دانش‌آموزان محقق می‌شود.

رییس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت: ضرورت هدایت تحصیلی پس از پایه نهم باعث شد تا آموزش و پرورش آزمون‌های پایه نهم را به صورت حضوری برگزار کند.

او بیان کرد: امتحانات پایه دوازدهم نیز به دلیل اینکه سال آخر مقاطع تحصیلی دانش‌آموزان است و دانش‌آموزان آزمون سراسری کنکور را در پیش دارند بصورت حضوری در حال برگزاری است.

این مقام مسئول یادآور شد: حضور کارشناس بهداشت در همه آزمون‌ها و تب‌سنجی کلیه دانش‌آموزان و عوامل برگزاری آزمون‌ها، استفاده از دستکش و ماسک، رعایت فاصله‌ اجتماعی، ضدعفونی‌کردن صندلی‌ها مورد تاکید ستاد برگزاری امتحانات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار