فرماندار ملارد:

استفاده از کولر گازی در ادارات ممنوع است

ملارد(پانا)- فرماندار ملارد تاکید کرد در شرایطی که مردم در سختی هستند، ادارات و نهادها باید در صرفه‌جویی مصرف برق پیشگام باشند.

کد مطلب: ۱۱۸۷۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از کولر گازی در ادارات ممنوع است

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری ملارد، سجاد برنجی فرماندار ملارد در جلسه بررسی مشکلات حوزه آب و برق شهرستان گفت: به دلیل کاهش تولید برق، برنامه قطعی به صورت کشوری اعمال می‌شود و شهرستان در آن نقشی ندارد در حالی که اگر این برنامه به شهرستان‌ها واگذار شود تبعات و‌ عوارض آن کمتر است، این درخواست را به مجموعه استانداری ارسال کردیم.

او ادامه داد: در شرایطی که مردم در سختی هستند ادارات دولتی و نهادهای عمومی باید در کاهش مصرف پیشگام باشند و ادارات ملزم به کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق هستند و استفاده از هرگونه کولرگازی ممنوع است.

برنجی افزود: بازرسی فرمانداری به همراه نماینده اداره برق از ادارات بازدید می‌کند و در صورت عدم رعایت کاهش مصرف قطعاً با مدیر اداره برخورد خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی افراد سودجو در این ایام به صورت غیرمجاز برای استخراج رمز ارزها اقدام کرده‌اند که این اقدام باعث ناپایداری شبکه توزیع برق می‌شود و تاکنون نیز تعداد کثیری از آنها شناسایی و به مراجع قضایی تحویل شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار