۳۱۳ طرح عمرانی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

زاهدان (پانا) - ۳۱۳ طرح عمرانی با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان افتتاح و ۱۵۳ سری جهیزیه نیز به زوج‌های جوان اهدا شد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
۳۱۳ طرح عمرانی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

فرمانده کل سپاه در مراسم بهره برداری از ۳۱۳ طرح عمرانی با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر؛ پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس و همچنین پیروزی های اخیر مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی را تبریک گفت و اظهار کرد: نیروی زمینی سپاه در کنار تلاش ها و مجاهدت‌های فوق العاده سنگینی که در برقراری امنیت در منطقه جنوب شرق کشور انجام می دهد و مرزها را در مقابل نفوذ اشرار مصونیت می بخشد، امنیتی را فراهم می کند که با آن امنیت آبادانی، پیشرفت و رفاه مردم شکل گیرد.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی سپاه از کمک به اقشار نیازمند این منطقه غافل نیست، افزود: یکی از سیاست های مهم و اصولی سپاه پاسداران در مناطقی که ماموریت های امنیتی دارد این است که به موازات برقراری امنیت، خدمات رسانی و رفع دغدغه معیشت مردم را در کانون توجهات خود قرار می دهد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار و ارائه کمک های معیشتی به مردمی که از کرونا و غیره آسیب دیده اند و همچنین ایجاد سهولت برای ازدواج جوانان از جمله اقدامات نیروی زمینی سپاه است تا مردم بتوانند راحت تر زندگی کنند و این مسیر توقف ناپذیر در جامعه به یک فرهنگ عمومی و در سپاه به یک حرکت ثابت تبدیل شده و اختصاص به این منطقه ندارد.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت های موجود برای کمک به مردم استفاده کنیم گفت: خدمت به مردم شریف ایران اسلامی افتخار بزرگی برای ما است و این جریان مستمر ادامه خواهد یافت.

در این مراسم علاوه بر افتتاح ۳۱۳ پروژه عمرانی سپاه، همچنین ۱۵۳ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به زوج های جوان سیستان و بلوچستان اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار