پایان مرحله اول طرح یاریگران‌ زندگی در فضای مجازی

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت فناوری‌های نوین رسانه‌ای؛ از پایان یافتن مرحله اول طرح یاریگران‌ زندگی در فضای مجازی خبر داد و گفت این طرح در سال ۱۳۹۹ آغاز و اکنون با موفقیت به اتمام رسید.

کد مطلب: ۱۱۸۷۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
پایان مرحله اول طرح یاریگران‌ زندگی در فضای مجازی

به گزارش ستاد مبارزه با مواد مخدر، محمدمهدی اسماعیلی درباره فرایند این طرح اظهار کرد: فرایند آن در سه حوزه‌ تامین محتوا، انتشار گسترده محتوا و بازی‌های رایانه‌ای تحقق یافت. در زمینه تامین محتوا، بیش از ۱۱۰ فیلم کوتاه، پویانمایی، موشنگرافی و تیزر تولید و بیش از ۵۰۰۰ اثر قابل انتشار، در قالب جشنواره یاریگران زندگی گردآوری شده است.

مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: در بخش انتشار محتوا، هم اقداماتی همچون بیش از ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار بازدید از محتوای منتشر شده بر بستر شبکه های اجتماعی و کانال های مربوطه، بیش از ۱۴۰ هزار بازدید محتوای منتشر شده در کانال های آپارات و تماشا، بیش از ۳۰۰ هزار بازدید محتوای منتشر شده بر بستر صفحات وب سایت ها، بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار بازدید محتوای منتشر شده بر بستر اپلیکیشن های موبایل، بیش از ۴ میلیون بازدید محتوای منتشر شده بر بستر بازی های رایانه ای انجام شده و در نهایت چهار بازی رایانه ای تحت اندروید با نام نقاب، راننده حرفه ای، ویزیت و نبرد شیشه‌ای آماده انتشار است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰، مرحله دوم طرح یاریگران‌ زندگی در فضای مجازی، معطوف به انتشار جامع، گسترده و هوشمند محتوا برای بیش از ۴۰ میلیون مخاطب، راه اندازی ۵ آموزشگاه مجازی، تبلیغات محیطی بر اساس فناوری واقعیت افزوده (AR) و تولید بازی بر اساس فناوری واقعیت مجازی (VR) خواهد بود.

وی یادآور شد: با توجه به افزایش گستردگی جشنواره در دومین دوره؛ از ظرفیت های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، کانون پرورش فکری کودکان و اداره‌کل مطبوعات خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استفاده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار