آموزش و پرورش دستگاه برتر در حوزه پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر شد

تهران (پانا) - دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور آموزش و پرورش را به دلیل عملکرد ویژه در حوزه پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر، دستگاه برتر در سال 1399 اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش دستگاه برتر در حوزه پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور اعلام کرد وزارت آموزش و پرورش به واسطه عملکرد موفق در حوزه پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر دستگاه برتر در سال 99 شناخته شده است.

وی به برخی از شاخص های مورد نظر در آموزش و پرورش در نیل به تحول در عرصه پیشگیری از مصرف مواد مخدر و روانگردان ها اشاره کرد و افزود: اجرای موفق طرح یاریگران زندگی در سطح مدارس و خانواده ها، همچنین ایجاد و گسترش کانون‌های یاریگران زندگی از جمله موارد موثر در این امر است.

سردار مومنی ادامه داد: استفاده بهینه از ظرفیت شبکه شاد، برگزاری مستمر و منظم جشنواره نوجوان سالم، تولید محتوای مناسب در عرصه پیشگیری از اعتیاد دانش آموزان و بارگذاری آن در کانالهای موثر شبکه شاد، گنجاندن مطالب درسی درباره عوارض و پیامدهای سو مصرف مواد مخدر در متون کتاب درسی و سنجش میزان اثر بخشی برنامه های پیشگیری از اعتیاد در مدارس از جمله دیگر این شاخص ها بوده است.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در خاتمه اشاره کرد با ملاحظه ساختار، برنامه ها، اقدامات، فعالیت ها و دستاوردها ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش رتبه عالی برآورد شده است که مراتب به رئیس محترم ‌جمهوری و ریاست ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار