رئیس سازمان صمت البرز خبر داد:

اجرایی شدن بیش از ۹۷ درصد مصوبات ستاد تسهیل البرز در سال ۹۹

کرج ( پانا)- رامین ربیعی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با اعلام این خبر افزود : در سال ۹۹ توانستیم ۹۷/۲۷ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز را با همکاری دیگر دستگاهها به مرحله اجرایی و عملیاتی برسانیم.

کد مطلب: ۱۱۸۷۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرایی شدن بیش از ۹۷ درصد مصوبات ستاد تسهیل البرز در سال ۹۹

وی اضافه کرد : در سال ۹۹ به لطف خداوند متعال ۹۵ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان البرز برگزار و در آن ۸۹۶ پرونده مطرح شد.

ربیعی با اشاره به اجرایی شدن ۹۷/۲۷ درصد مصوبات این کارگروه ادامه داد: در جلسات سال گذشته مجموعاَ ۹۵۴ مصوبه مورد تصویب کارگروه تسهیل قرار گرفت که ۹۲۸ مورد آن اجرایی و ۲۶ مورد آن در دست اقدام است.

وی با تاکید بر آنکه سهم مسایل بانکی از مصوبات ستاد تسهیل ۶۷۰ مصوبه بوده است بیان کرد : ۱۲۴ مصوبه مربوط به تسهیلات سرمایه ثابت، ۴۰۸ مصوبه مربوط به سرمایه در گردش و ۱۳۸ مورد مربوط به استمهال بدهی بانکی بود که در مجموع حدود ۷۰ درصد از مصوبات به بخش بانکی اختصاص داشت.

بنا به گفته این مقام مسئول ۱۳ مصوبه (۱/۳۶ درصد) مربوط به تامین اجتماعی، ۲۷ مصوبه (۲/۸۲ درصد) مربوط به امور مالیاتی و ۲۴۴ مصوبه (۲۵/۵۸ درصد) مربوط به دستگاههای خدمت رسان همچون ادارات آب، برق، گاز، شهرداری ها و ... بوده است.
گفتنی است از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان اردیبهشت ماه ۱۵ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان البرز برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار