قتل مدیر ساختمان به خاطر شارژ

تهران (پانا) -  مرد میانسال که به خاطر تسویه مبلغ شارژ با مدیر ساختمان درگیر شده و او را از بالکن به پایین پرت کرده بود پس از 2 ماه به قتل اعتراف کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
قتل مدیر ساختمان به خاطر شارژ

به‌گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از اواخر اسفند سال 99 با اعلام خبر مرگ مشکوک مردی میانسال در محدوده مهرشهر کرج شروع شد.
نخستین بررسی‌های تیم پلیسی نشان می‌داد وی به خاطر سقوط از طبقه پنجم ساختمان محل زندگی اش جان باخته است. بنابراین خیلی زود تیمی از دایره مبارزه از جرایم جنایی در محل حادثه حضور یافتند. با شروع تحقیقات مشخص شد در زمان حادثه یکی از ساکنان قبلی ساختمان برای تسویه حساب شارژ خود به آپارتمانی که قبلاً در آنجا سکونت داشته رفته تا با مدیر ساختمان صحبت کند اما بعد از دقایقی با یکدیگر درگیر شده و در همین حین مدیر ساختمان از طبقه پنجم به پایین سقوط کرد و جان باخت.

پس از این حادثه مرد 48 ساله به‌عنوان تنها مظنون این پرونده بازداشت شد اما منکر ماجرا شد و گفت: من مدتی قبل از این ساختمان نقل مکان کردم و رفتم اما روز حادثه به ملاقات مدیر ساختمان رفتم تا مبلغ شارژ را تسویه کنم اما سر همین موضوع درگیر شدیم و من هم از آنجا رفتم و خبر ندارم به چه علتی او سقوط کرده است.
در حالی که وی همچنان منکر دخالت در این ماجرا بود اما سرانجام پس از 2 ماه تحقیق و بازجویی لب به اعتراف گشود و گفت: روز حادثه ما با هم درگیر شدیم و کار به نزاع فیزیکی کشید من هم با عصبانیت او را به عقب هل دادم که ناگهان از بالکن طبقه پنجم سقوط کرد من فکر نمی‌کردم این اتفاق بیفتد خیلی ترسیدم و به همین خاطر منکر ماجرا شدم.
پس از اعتراف متهم پرونده برای رسیدگی به مرجع قضایی فرستاده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار