در دیدار مدیران مدارس هیات امنایی و شاهد متوسطه اول منطقه ۱۹ با مدیر منطقه عنوان شد:

تعادل و تعالی یک سازمان منوط به ایجاد و حفظ امید و اعتماد در ذی‌نفعان، آن سازمان است

تهران(پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه 19، طراحی و اجرای الگوهای جدید ارتباطی متناسب با عناصر اصلی تعلیم و تربیت، یعنی «مدرسه، معلم و دانش آموز» را به عنوان ضرورتی انکار ناپذیر به ویژه در دوران کرونا برشمرد که به جهت محدودیت حضور فیزیکی افراد باید مورد توجه مدیران و مسوولان آموزش و پرورش مناطق قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تعادل و تعالی یک سازمان منوط به ایجاد و حفظ امید و اعتماد در ذی‌نفعان، آن سازمان است

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه ۱۹، مدیران مدارس هیات امنایی زمانی، شهید تهرانی مقدم، زینب کبری و شاهد اطهر و شهید شهریاری با حضور در دفتر هادی حنیف نیا مدیر منطقه ۱۹ تهران با وی دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه، توسلیان، نجفی، وثوق انصاری، صدوقی و سلطان زاده، با ارائه مباحث جداگانه از روند مطلوب مسائل آموزشی و پرورشی مدارس خود و نیز فرایند ثبت نام از دانش آموزان متقاضی تحصیل و مشکلات ناشی از شرایط خاص جغرافیایی محل استقرار این مدارس گزارش داده و از آمادگی کامل این مدارس برای برگزاری امتحانات پایه نهم به صورت حضوری با حفظ پروتکل های بهداشتی خبر دادند.

حنیف نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ نیز در این دیدار ضمن قدردانی از مدیران مدارس گفت: سپاسگزار تلاش های مضاعف معلمین گرانقدر و کادر اداری این مدارس در دوران شیوع کرونا هستیم و امیدواریم این زحمات با بهترین پاداش ها از سوی خداوند متعال همراه باشد.

وی افزود: با عنایت به این اصل اساسی که تعادل و تعالی یک سازمان منوط به ایجاد و حفظ امید و اعتماد در ذی‌نفعان، آن سازمان است، گفت: طراحی و اجرای الگوهای جدید ارتباطی متناسب با عناصر اصلی تعلیم و تربیت، یعنی «مدرسه، معلم و دانش آموز»، به عنوان ضرورتی انکار ناپذیر به ویژه در دوران کرونا به جهت محدودیت حضور فیزیکی افراد باید مورد توجه مدیران و مسوولین آموزش و پرورش مناطق قرار گیرد.

حنیف نیا گفت: متاسفانه امروزه بزرگترین چالش میان انسانها برای درک و فهم مشترک از پدیده ها خود را در قالب عدم گفتگو نشان می دهد و به همین منظور ما مجموعه مدیران مدارس به عنوان راهبران جریان آموزش و تربیت می توانیم از طریق گفتگوی مستمر با ذینفعان در عرصه های فردی و اجتماعی و اقناع افکار عمومی در این شرایط خاص بر مشکلات عارض شده فائق آییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار