از سوی مدیرعامل شرکت آزادراه تهران- شمال تشریح شد

دلایل سقوط صخره در قطعه دو آزادراه تهران- شمال

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال ریزش تونل در منطقه ۲ آزادراه را تکذیب کرد و درباره جزییات حادثه روز گذشته اعلام کرد علت حادثه در منطقه ۲ آزادراه تهران- شمال، سقوط بخش عظیمی از بدنه کوه در بیرون دهانه تونل بود و ریزش تونل رخ نداده است.

کد مطلب: ۱۱۸۶۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دلایل سقوط صخره در قطعه دو آزادراه تهران- شمال

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، سعید شهسواری، مدیرعامل شرکت آزادراه تهران - شمال درباره جزییات مربوط به حادثه ریزش کوه در قطعه ۲ آزادراه تهران- شمال گفت: در اثر حادثه جدا شدن و سقوط بخش عظیمی از بدنه کوه واقع در جنوب تونل ۳۳/۱ منطقه ۲ آزادراه تهران شمال ۲ نفر از کارگران، (یک نفر راننده بیل مکانیکی و یک نیروی اجرایی) جان خود را ازدست دادند.

وی توضیح داد: این حادثه در اثر عملیات اجرایی نبوده و بیرون از محدوده تونل اتفاق افتاده است؛ یک اتفاق غیر قابل پیش بینی و حادثه تلقی می شود.

به گفته شهسواری به دلیل حجم سنگین ابعاد جدا شده کوه و سقوط آن دسترسی به محل حادثه نیز به سختی انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: تمامی تمهدیدات لازم هنگام حفاری تونل ها، دوران احداث و بهره برداری لحاظ شده است، در ۲۲ کیلومتر تاکنون ۳۱ رشته تونل حفاری شده است و حادثه ای رخ نداده است، حادثه امروز که مربوط به جدا شدن کوه و سقوط آن بود غیرقابل پیش بینی و نادر بوده است.

وزارت راه و شهرسازی درگذشت دو نفر از کارکنان ساخت قطعه دو آزادراه تهران شمال را به همکاران ایشان وبه ویژه خانواده های این دو عزیز تسلیت می گوید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار