حضور مربیان ناشنوای استان فارس برای اولین بار در رقابت‌های المپیاد رویش فرهنگیان

شیراز (پانا) - معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی فارس از رقابت 10 مربی ناشنوا، در المپیاد رویش، بازی‌های فکری، آموزشی، سرگرمی ویژه فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور مربیان ناشنوای استان فارس برای اولین بار در رقابت‌های المپیاد رویش فرهنگیان

فاطمه عظیمی با اشاره به اینکه مربیان ناشنوا در رشته لیوان چینی اظهار علاقمندی کرده‌اند ادامه داد: برگزاری این المپیاد موجب ارتقای انگیزه و نشاط و همدلی هرچه بیشتر در بین فرهنگیان و همچنین مربیان ناشنوا است.

او افزود: بدلیل وجود محدودیت‌های کرونایی سازمان دانش‌آموزی با ایجاد طرحی نوین اقدام به برگزاری این المپیاد به صورت مجازی کرده است.

در این دوره از رقابت‌ها، مربیان ناشنوا در کنار مترجم و ارتباط با داوران بازی در کنار سایر همکاران خود به یک رقابت سالم و چالش برانگیز فکری پرداختند.

او با اشاره به اینکه در این مسابقات تمام فرهنگیان شاغل در ادارات، مدارس دولتی و غیردولتی امکان حضور داشتند، گفت: مرحله منطقه‌ای این مسابقات از 28 فروردین تا 20 اردیبهشت ماه بوده است و مرحله استانی این المپیاد با حضور 150 فرهنگی از 23 منطقه آموزشی فارس به صورت مجازی و با داوری متمرکز برگزار شد.

او رشته‌های پنتاگو، اتللو 6*6 و لیوان چینی را از رشته‌های این دوره از مسابقات برشمرد و افزود: حضور در این مسابقات کاملا رایگان بوده و از نفرات برتر هر رشته تقدیر می‌شود.

به گفته عظیمی در این دوره از رقابت‌ها در رشته اتللو 75 نفر و در رشته لیوان چینی 35 نفر و در رشته پنتاگو نیز 40 همکار فرهنگی باهم به رقابت پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار