حمله سگ به کودک

تهران (پانا) - کودکی که مورد حمله سگ قرار گرفت با مرگ دسته و پنجه نرم می کند.

کد مطلب: ۱۱۸۶۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
حمله  سگ به کودک

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک کودک ۱۵ ماهه تگزاسی پس از مورد حمله قرار گرفتن توسط سگ پیت بول به شدت مجروح شد. در این حادثه، گوش این کودک پاره و جمجمه اش بر اثر گازگرفتگی سگ دچار جراحت شدید شد. این اتفاق روز جمعه و در منطقه «ریو براوو» تگزاس رخ داد.

این کودک که هویتش مشخص نشده در حالی که حالش وخیم بود ابتدا به مرکز پزشکی لارِدو و سپس به سن آنتونیو منتقل شد. یک مقام محلی به KGNSTV گفت: «وقتی چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد من و شهردار از موقعیت باخبر می‌شویم و اقدامات لازم را انجام می‌دهیم. ما تلاش می‌کنیم تا چنین مسائلی را حل و از تکرار آن جلوگیری کنیم.»

«ویکتور منچاکا»، یک شهروند محلی ریو براوو در این باره گفت: «اگر این سگ‌ها به نوه‌های من یا پسرانم حمله کنند چه اتفاقی رخ خواهد داد. جامعه باید از خطرات این سگ‌ها ( پیت بول ) مصون بماند، این سگ ها هم حق حیات دارند، اما واقعا سگ‌های تهاجمی هستند و باید فکری در این باره کرد.»

این سگ پیت بول توسط مرکز کنترل حیوانات ریو براوو شکار شد، اما از سرنوشت آن گزارشی منتشر نشده است. تحقیقات در مورد این حادثه ادامه دارد.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که حادثه‌ای مشابه در همین ماه خبرساز شده بود. یک خانواده کودک ۱ ماهه خود را بر اثر حمله سگ از دست داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار