مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور:

۱۰۰۰ کارگاه صنعتی در کشور با اولویت شرکت های دانش بنیان احداث می شود

یاسوج (پانا) - معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور خبر داد ۱۰۰۰ کارگاه صنعتی در سطح کشوربا اولویت شرکت های دانش بنیان احداث می شود.

کد مطلب: ۱۱۸۶۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۰۰ کارگاه صنعتی در کشور با اولویت شرکت های دانش بنیان احداث می شود

علی رسولیان روز پنجشنبه در آئین کلنگ زنی ساخت مجتمع کارگاهی شهرک صنعتی یاسوج ۳ اظهار کرد: بهترین مکان ها در استان های مختلف برای اجرای این کارگاه ها انتخاب می شود زیرا که این واحد ها محصولات متفاوت تولید می کنند و آلاینده نیستند.

وی افزود: امسال ۴۰۰ هکتار زمینه از دست افراد غیر فعال که تنها زمین ها را تصاحب کرده اند گرفته می شود و دست دلالان در نواحی و شهرک های صنعتی کوتاه خواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بیان کرد: این زمین ها هم در اختیار واحدهای دانش بنیان قرار می گیرد تا با توجه به شعار امسال تولید پشتیبانی و مانع زدایی سرمایه گذاری و کار در استان افزایش یابد.

رسولیان ابراز کرد: از مجموع ۱۰۰۰ واحد صنعتی که امسال در کشور ایجاد خواهند شد تعداد ۲۰‌ واحد در کهگیلویه و بویراحمد ساخته می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویر احمد نیز گفت: امروز در راستای تفاهم نامه استانداری و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران کلنگ ۴ واحد به نمایندگی از ۲۰ واحد صنعتی دیگر به زمین زده شد.

سیدهاشم موسوی افزود: اعتبار مورد نیاز این چهار مورد ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده که ظرف مدت ۶ ماه به بهره برداری خواهند رسید.

وی تاکید کرد: پیمانکار این ۴ کارگاه مشخص شده است و عملیاتی اجرایی آن ها از فردا آغاز می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار