مدیرکل آموزش و پرورش استان مطرح کرد:

اهمیت نقش آفرینی دستگاه های ذیربط برای تحقق «مدرسه کانون تربیتی محله»

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد نقش آفرینی دستگاه های ذیربط برای تحقق « مدرسه کانون تربیتی محله» از اهمیت بالایی برخوردار است.

کد مطلب: ۱۱۸۶۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت نقش آفرینی دستگاه های ذیربط برای تحقق «مدرسه کانون تربیتی محله»

محمد پورداود در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان این که برای اجرای سند تحول بنیادین، ۲۵ بسته تحولی در دستگاه تعلیم و تربیت تدارک و عملیاتی شده است، اظهار کرد: مدرسه کانون تربیتی محله از جمله این بسته های تحولی است که برای تحقق آن در استان از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود استفاده خواهد شد.
پورداود ارتباط مدرسه و زندگی اجتماعی را از جمله اهداف این برنامه تحول آفرین ذکر کرد و افزود: نقش آفرینی دستگاه های ذیربط در این زمینه بسیار مهم است و باعث ارتقای جایگاه مدرسه به عنوان کانون پیشرفت فرهنگی و تربیتی می شود.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری مطلوب امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم، گفت: این امتحانات در ۱۳۰ حوزه امتحانی با کمال آرامش در حال برگزاری است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با تأکید بر این که حفظ سلامت فرهنگیان و دانش آموزان برای ما اصل است، افزود: پروتکل های بهداشتی در حوزه ها کاملا رعایت شده و مراقبان سلامت آموزش و پرورش در حوزه های امتحانی حضور مستمر دارند و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی نیز نظارت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار