مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

امتحانات نهایی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سطح استان در حال برگزاریست

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و بدون دغدغه در سطح استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۸۶۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
امتحانات نهایی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سطح استان در حال برگزاریست

محمد پورداود در نشست مشترک شورای معاونان استان و روسای شهرستان ها، نواحی و مناطق که دیشب به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب امتحانات پایه های نهم و دوازدهم در استان اندیشیده شده و این امتحانات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.

پورداود افزود: در همین راستا با به کارگیری تمامی امکانات و استفاده از ظرفیت‌های موجود، ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی توسط عوامل اجرایی آزمون و دانش آموزان، آزمونی با کمترین دغدغه و آسیب را در بیش از 130 حوزه امتحانی استان شاهد هستیم.

وی با تأکید بر این که حفظ سلامت فرهنگیان و دانش آموزان برای ما اهمیت بالایی دارد، خاطرنشان کرد: مراقبین سلامت آموزش و پرورش و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی در حوزه های امتحانی حضور مستمر و ثابت دارند و بر فرایند برگزاری امتحانات نظارت می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم با حضور حدود 14 هزار نفر و پایه نهم 22 هزار و 500 نفر برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار