کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی خیران به نیازمندان اردبیلی

اردبیل(پانا) - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) اردبیل گفت خیران اردبیلی بیش از ۱۰ میلیارد تومان به توزیع سبد کالا و غذای گرم در بین نیازمندان کمک کردند.

کد مطلب: ۱۱۸۶۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی خیران به نیازمندان اردبیلی

به گزارش اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: نیکوکاران اردبیلی بیش از ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به منظور تهیه و توزیع غذای گرم و سبد کالا در بین خانوار بی‌بضاعت استان در قالب پویش «ایران همدل و اطعام مهدوی» کمک کرده‌اند.

او ضمن قدردانی از همکاری مستمر دستگاه‌های اجرایی، بسیج، مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه و خیران در «پویش ایران همدل و اطعام مهدوی»، افزود: حسن توجه نیکوکاران اردبیلی به نیازمندان به خصوص در مناسبت‌های مختلف بسیار چشمگیر است که می‌توان با استفاده از این ظرفیت بخش مهمی از نیاز‌های اساسی خانوار بی‌بضاعت جامعه را برطرف کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به اینکه مردم روزه‌دار استان اردبیل بیش از ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب پویش «ایران همدل و اطعام مهدوی» مشارکت کرده‌اند، بیان کرد: در سایه کمک‌های مردمی، در طول ماه مبارک رمضان ۱۳۵ هزار پرس غذای گرم و سبد کالا تهیه و در بین مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار آسیب‌پذیر توزیع شده است.

دشتی با اعلام اینکه بیش از ۱۰۵ هزار پرس غذای گرم در ماه نزول قرآن به دست فقرا و محرومان جامعه رسیده است، افزود: دو میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان به منظور تهیه و توزیع غذای گرم در بین مددجویان هزینه پرداخت شده است.

او با بیان اینکه توزیع ۳۰ هزار و ۲۰۰ سبد کالا میان مستمندان از دیگر فعالیت‌های این نهاد است، گفت: نیکوکاران اردبیلی هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به تهیه و توزیع سبدکالا کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان به بیش از ۲۱ هزار مورد افطاری ساده برای اقشار بی‌بضاعت استان اردبیل اشاره کرد و افزود: حدود ۱۶۰ میلیون تومان نیز به این امر اختصاص یافته است.

دشتی با بیان اینکه مشارکت گسترده مردم نوعدوست استان در طرح «اطعام مهدوی» بسیار چشمگیرتر از سال‌های گذشته بوده است، افزود: مراکز نیکوکاری نقش بسزایی را در طول ماه مبارک رمضان برای رفع نیاز‌های اساسی مددجویان به انجام رساندند که کمال قدردانی را از آن‌ها داریم.

او با اشاره به اینکه کمیته امداد به دنبال ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه است، گفت: نیکوکاران اردبیلی به خوبی از فرصت مغتنم ماه مبارک رمضان استفاده کردند که بخش مهمی از مشکلات ایتام و خانوار بی‌بضاعت جامعه برطرف شد.

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان با بیان اینکه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر افراد مستضعف جامعه همچنان نیازمند یاری‌رسانی خیران هستند، افزود: هرچقدر کمک‌های مردمی برای مرتفع ساختن گرفتاری‌های محرومان و فقرا بیشتر شود به همان میزان شاهد افزایش همبستگی اجتماعی خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار