فیلم مستند قصه های همیشگی از آستارا به جشنواره بین المللی زمین راه یافت

آستارا ( پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا از راهیابی فیلم مستند «قصه‌های همیشگی» اثر بابک مجیدی از این شهرستان، به بخش مسابقه نخستین جشنواره بین‌المللی زمین خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
فیلم مستند قصه های همیشگی   از آستارا به جشنواره بین المللی زمین راه یافت

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد آستارا، شاپور تشرینی گفت: بیش از ۲۰۰ اثر مستند بلند، مستند کوتاه و پویانمایی به دبیرخانه این جشنواره در تهران ارسال شده و در بخش مستند بلند، اثر مجیدی در ردیف ۱۹ اثر راه یافته به بخش مسابقات قرار گرفت.

وی اظهار کرد: این جشنواره با همکاری انجمن تمدن سبز برگزار می شود و روز ۳۱ اردیبهشت علاوه بر معرفی برگزیدگان آن، کارگاه های آموزشی با موضوع حفظ محیط زیست از طریق سامانه اینترنتی هاشور به صورت رایگان برای مخاطبان پخش خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا بیان کرد: قصه های همیشگی با موضوع تهدیدات زیست محیطی تالاب استیل آستارا به سفارش خانه مستند انقلاب اسلامی ساخته شده و تولید آن، یک و نیم سال طول کشیده است و علی اکبر نظری تهیه کننده، مینا خوشخویی نویسنده، جواد پروردگاری صدابردار و بابک مجیدی و معین سنجریان تصویربرداران آن هستند.

تشرینی ادامه داد: قصه های همیشگی در بهمن ماه از شبکه مستند پخش شد و لوح افتخار جشنواره سراسری عمار را کسب کرده است و تولیدات هنری با موضوع محیط زیست و منابع طبیعی از اهمیت برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار