فولادوند در دیدار با مدیرکل صندوق بازنشستگی استان تهران مطرح کرد؛

میزان رضایتمندی همکاران بازنشسته برای ما حائز اهمیت است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت، آموزش و پرورش را خانواده ای پرجمعیت دانست که نیازمند کمک و همراهی و یاری بیشتر سایر ارگانها است و ابراز امیدواری کرد تا با هم افزایی موانع برطرف شود.

کد مطلب: ۱۱۸۵۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
میزان رضایتمندی همکاران بازنشسته برای ما حائز اهمیت است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهر تهران؛ عبدالرضا فولادوند با مسلمی مدیرکل صندوق بازنشستگی استان تهران دیدار کرد.

وی با اشاره به همکاری های متعدد آموزش و پرورش شهر تهران با صندوق بازنشستگی استان تهران اظهار کرد: «میزان رضایتمندی همکاران فرهنگی و بازنشسته برای ما حایز اهمیت است.»

فولادوند با تاکید بر خدمت رسانی و تکریم و احترام به شأن فرهنگیان افزود: «باید تلاش کنیم تا رضایت همکاران بازنشسته به خوبی فراهم شود.»

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت، آموزش و پرورش را خانواده ای پرجمعیت دانست که نیازمند کمک و همراهی و یاری بیشتر سایر ارگانها می باشد و ابراز امیدواری کرد تا با هم افزایی موانع برطرف شود.

وی در پایان اضافه کرد: «قوانین و مقررات برای ذینفعان باید به طور کامل تشریح شود.»

مسلمی مدیرکل صندوق بازنشستگی استان تهران نیز بیان کرد: «یک سوم بازنشستگان صندوق بازنشستگی استان تهران از همکاران فرهنگی آموزش و پرورش می باشند و نشبت به همکاری متقابل و کامل و حرکت سریعتر به سمت الکترونیکی کردن فرآیندها تصریح کرد.»

میرزایی رئیس اداره بازنشستگی آموزش و پرورش شهر تهران نیز ابراز امیدواری نمود با هماهنگی میان کارگروه های مختلف بتوانیم کار را با سرعت بیشتری پیش ببریم.

وی گفت: «ما در این مدت تمام تلاش مان را کردیم تا خود را جای فرد بازنشسته گذاشته و سعی کنیم در حد توان مان شرایط شان را درک کرده تا بدون وقفه بعد از بازنشستگی حقوق شان را دریافت کنند. از این رو با وقت گذاری بیشتر و حضور در ساعات غیر اداری تعداد بیشتری از پرونده ها را به حکم و حقوق بازنشستگی برسانیم . هرچند امسال به خاطر شرایط کرونا مشکلات زیادی داشتیم.»

میرزایی رئیس اداره بازنشستگی و نامور رئیس اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی، در این نشست فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران را همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار