شکوهی خبر داد

اثربخشی فعالیت‌های پرورشی با اجرای طرح پالایش و پایش تربیتی

تهران (پانا) - مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی بیان کرد با اجرای طرح پالایش و پایش تربیتی مبتنی بر سند تحول بنیادین، تمام فعالیت‌های ما قابل دفاع خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۸۵۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
اثربخشی فعالیت‌های پرورشی با اجرای طرح پالایش و پایش تربیتی

مسعود شکوهی در جلسه طراحی و تدوین بسته پالایش و پایش تربیتی مبتنی بر مضامین سند تحول بنیادین که صبح امروز در معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد با بیان اینکه سعی کردیم با احصای مشکلات آنان را رفع کنیم اظهار کرد: باید از بخش‌های مختلف حوزه معاونت تشکر کنم چراکه در بحث پالایش و پایش تربیتی کار ارزشمندی صورت گرفته است.

وی افزود: شاید به لحاظ زمانی مقداری کار را دیر شروع کردیم اما کار ارزشمند و ماندگاری است زیرا ما معمولا مورد نقد از سوی بخش‌های بیرونی و درونی قرار می‌گیریم که باید در این راستا اثربخشی فعالیت‌های پرورشی که در راستای اهداف سند تحول بنیادین است، مشخص شود.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی گفت: اینکه ما چقدر توانستیم به اهداف نزدیک شویم و کار تربیتی را به معنای واقعی انجام دهیم، اهمیت دارد.

شکوهی افزود: طرح پالایش و پایش فعالیت‌ها و برنامه‌های تربیتی مطرح شده است که در جلساتی بررسی شد. قرار شده فعالیت‌ها در یک قالب ارزشی صحیح برده شود که قابل دفاع باشد تا مشکلات فعالیت‌ها احصا و حل شود.

وی گفت: با اجرای این طرح ایرادات و مشکلات فعالیت‌ها مشخص می‌شود و کار ارزشمند فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی اثربخش تر خواهد شد.

در این جلسه معاونان مدیرکل و روسای ادارات حوزه پرورشی به بحث و تبادل نظر درباره موضوع موردنظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار