معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

برنامه نظارت بر فعالیت‌های سوادآموزی به صورت غیرحضوری اعمال می شود

کرمانشاه(پانا) - معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبر دادبرنامه نظارت بر فعالیت‌های سوادآموزی به صورت غیرحضوری اعمال می شود.

کد مطلب: ۱۱۸۵۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه نظارت بر فعالیت‌های سوادآموزی به صورت غیرحضوری اعمال می شود

هرمز نوروزی فرد با اعلام این خبر، گفت: در راستای سازماندهی برنامه نظارت بر کلاس‌ها، نظارت غیرحضوری بر فعالیت‌های سوادآموزی در کلاس‌های اتمام یافته ۹۹-۹۸ و کلاس‌های در حال اجرا توسط همکاران حوزه معاونت سوادآموزی در نواحی، مناطق و شهرستان‌ها اعمال و اجرا می‌شود.

وی افزود: تمرکز نظارت‌های غیرحضوری در راستای ادامه فعالیت‌های آموزشی بر محورهای، حصول اعتماد و اطمینان از صحت ثبت نام سوادآموزان، اطمینان از ارائه خدمات آموزشی و حصول اطمینان از با کیفیت بودن آموزش‌های ارائه شده از طریق تماس تلفنی با سواد آموزان بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه تحت وب و تطبیق اطلاعات مأخوذه با فرم ثبت نام در سامانه راستی آزمائی و بازخورهای متناسب با گزارش و اطلاعات دریافتی ارائه خواهد شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: تمامی همکاران حوزه معاونت سواد آموزی در نواحی، مناطق و شهرستان‌ها با درج صحیح و دقیق اطلاعات سواد آموزان و آموزش دهندگان در سامانه تحت وب اهتمام لازم در بازه زمانی و منطقی نسبت به ادامه فرایند آموزشی و نظارت بر چگونگی اخذ آزمون های پایانی متناسب با مصوبات ستاد کرونا استان را اعمال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار